Dingbats Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Jag kom på en liten melodislinga: Your browser does not support the HTML5 audio tag Bortsett från att den är totalt o-originell, känner nån igen den?
sixties Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 låter inte bekant, men det är svårt att säga för det låter så illa om ljudet/instrumentet.
slejnard Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 "....hälsar dig vä..." är med från nationalsången 😎 sen nåt annat 🙂
Neosus Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Jag kom på en liten melodislinga: Your browser does not support the HTML5 audio tag Bortsett från att den är totalt o-originell, känner nån igen den? Jag känner inte igen den
®offe Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 Låt oss härmed tilldela dig äran för detta tut. Det är ditt! Må framgångens sol lysa över dig och bringa lycka till dig, din familj och ditt tut. Tut Tut R
Demonproducenten Posted January 16, 2009 Posted January 16, 2009 vilken plugg använde du är väl det riktigt intressanta 🙁
Dingbats Posted January 16, 2009 Author Posted January 16, 2009 vilken plugg använde du är väl det riktigt intressanta 🙁 Det är en melodica inspelad på en fyra år gammal mp3-spelare, jag vet inte om det räknas som plugg... Nämen då var det väl min då, men jag vetefan om det är bra nog att använda.
Recommended Posts