Jump to content
Annons

Sångare/Rappare sökes till denna låt


Dorffy

Recommended Posts

Tjenah

är en kille på 15 år som brukar hålla på och pilla med fl studio vilket jag har gjort i över ett år. De musikstilar som jag har mest erfarenhet av är främst Film/spelmusik och riktig dålig jävla fjortistechno 😎 Har tröttnat på dessa nu och är sugen på nånting mera åt det poppiga hållet. Problemet är att en sådan låt behöver text och ett budskap och jag är mitt i målbrottets sena stadium och låter som en rakad älg, dessutom jag har ingen mic som spelar in bra.

Därför söker jag efter en kille/tjej som kan sjunga eller rappa och som har möjlighet till att spela in det. Jag har börjat på en liten truddelutt som jag tycker är ganska så klämmig. har laddat upp den så ni kan få lyssna: - Här! -

Som ni hör så är det bara en liten skiss än så länge, sätter fart mer med mixen så fort någon är intresserad.

När det kommar till text så kan jag tänka mej att skriva den tillsammans med den som är intresserad av att sjunga (om den anser sig ha erfarenhet av det och vill). Anser mej själv vare en någurlunda bra låtskrivare. Har en idé om vad den kan handla om som jag tycker verkar bra (mer info för den som är intresserad!).

Samarbetet görs via internet, msn, om du nu inte är så schysst att du råkar bo i Örebro ☺️

Obs Jag väljer den som jag tycker verkar bäst att samarbeta med och inte den som svarar först.

Dorffy

Redigerat av DjDorffy
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
ericsson91 (oregistrerad)

Jag och min kompis skulle kunna vara intresserade.. om du addar min msn (( secure.noreply@live.se )) så ska jag skicka några av våra låtar så du får höra!

Hoppas det är okej med rap på engelska 😉

/S

Redigerat av ericsson91
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...