Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Kan man redan söka medlemmar efter ort? '

Jag har letat men inte hittat nån sån funktion..

Vill jättegärna träffa musiker från mitt län..

Annons
Posted
Var bor du?

En gammal goding

tar ju 500 år att hitta nån på egen ort om man letar så xD

Posted

Många vill ju vara helt anonyma vilket kanske gör det svårt för en sån funktion. Annars är det ju bara att lägga ut en efterfrågan här på forumet i en tråd. Då hakar intresserade och närboende på direkt. :rolleyes:

Posted
Många vill ju vara helt anonyma vilket kanske gör det svårt för en sån funktion. Annars är det ju bara att lägga ut en efterfrågan här på forumet i en tråd. Då hakar intresserade och närboende på direkt. 😮

Vart bör man posta en sån tråd? Jag känner mig lite fel-orienterad 😏

Posted

Skapa e tråd i antingen avdelningen allmänt eller i off topic.

Förslagsvis är att du skriver en rubrik som exempelvis "vilka medlemmar finns i Västervik", sedan kan du ha en underrubrik till det om du vill speicifiera det lite extra. Om du har tänkt sammarbeta med de du söker så kan du lägga tråden under avdelningen samarbeten.

MVH

Anders

Posted
Skapa e tråd i antingen avdelningen allmänt eller i off topic.

Förslagsvis är att du skriver en rubrik som exempelvis "vilka medlemmar finns i Västervik", sedan kan du ha en underrubrik till det om du vill speicifiera det lite extra. Om du har tänkt sammarbeta med de du söker så kan du lägga tråden under avdelningen samarbeten.

MVH

Anders

Ok danke 😉