Jump to content
Annons

Ojdå denhär tråden hade man missat "/


Dorffy

Recommended Posts

Sha

Adam heter jag, är 14 år och artistnamnet är Dorffy, har hållt på med musik i nästan ett år nu :rolleyes:

Använder FL studio och gör främst techno/trance och filmmusik, men håller också på och experimenterar med alla möjliga stilar.

Är jävligt trött på techno men det är så lätt att göra så det blir rätt många sånna låtar iaf 😑

Drömmen är ju förstås att bli musikproducent men behöver massor med övning för att nå dit.

Hoppas på att få hjälp och tips från alla ni grymma studiomänniskor här så att jag kan förbättra min musik ☺️

Dorffy

Redigerat av DjDorffy
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)
Sha

Adam heter jag, är 14 år och artistnamnet är Dorffy, har hållt på med musik i nästan ett år nu :rolleyes:

Använder FL studio och gör främst techno/trance och filmmusik, men håller också på och experimenterar med alla möjliga stilar.

Är jävligt trött på techno men det är så lätt att göra så det blir rätt många sånna låtar iaf 😑

Drömmen är ju förstås att bli musikproducent men behöver massor med övning för att nå dit.

Hoppas på att få hjälp och tips från alla ni grymma studiomänniskor här så att jag kan förbättra min musik ☺️

Dorffy

Det är bara fråga på och lägg gärna ut en låt om du vill ha konstruktiv kritik. Annars finns det gott om bra trådar. Använd även sökfunktionen om det är något du vill veta. Ja öva på, det tar tid att bli riktigt bra och det är bra att du redan har insett det. Allt för många framför allt yngre tror bara att bara de har rätt grejer kommer det låta bra. Låter inte på dig som om du har fastnat i den fällan och det är bra. Med det sagt så är du välkommen här.

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

Sha

Adam heter jag, är 14 år och artistnamnet är Dorffy, har hållt på med musik i nästan ett år nu 😱

Använder FL studio och gör främst techno/trance och filmmusik, men håller också på och experimenterar med alla möjliga stilar.

Är jävligt trött på techno men det är så lätt att göra så det blir rätt många sånna låtar iaf 😉

Drömmen är ju förstås att bli musikproducent men behöver massor med övning för att nå dit.

Hoppas på att få hjälp och tips från alla ni grymma studiomänniskor här så att jag kan förbättra min musik 🙂

Dorffy

Det är bara fråga på och lägg gärna ut en låt om du vill ha konstruktiv kritik. Annars finns det gott om bra trådar. Använd även sökfunktionen om det är något du vill veta. Ja öva på, det tar tid att bli riktigt bra och det är bra att du redan har insett det. Allt för många framför allt yngre tror bara att bara de har rätt grejer kommer det låta bra. Låter inte på dig som om du har fastnat i den fällan och det är bra. Med det sagt så är du välkommen här.

Tack så mycket. Ser fram emot min tid på dethär forumet ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir så glad när jag läser din presentation!

Välkommen hit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...