Jump to content
Annons

Studiofestival 23 - Två Ackord


johahl

Recommended Posts

Annons
  • Svar 125
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Argh då har man mixat ihop andra låten och öronen jämrar sig, CC gav mig fria händer att mixa o mastra ihop (mupptrixa) så detta kanske blir vårt sista samarbete när han upptäcker att det saknas nåt han ville ha och mina pålägg dominerar 🙂

Dags o sova fast det går väl inte nu när man hört refrängen typ 300 ggr idag 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär bli svårt att rösta i denna festival då genren är helt fri 😉

Hur är det med röstningen, första gången jag är med i en studiofestival faktiskt. Man får inte rösta på sig själv, det förstår jag, men är det underförstådd regel att man som bidragit skall rösta på de andra? Jag tycker iaf att det borde vara så om det inte är så 🙂

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick in något till slut ändå. Fast ... egentligen borde jag nog gett f_n i att skicka det här.

Äsch, så illa kan det väl inte vara om du skickade in det iaf? 🙂 Jag är spänd av förväntan över vad folk hittat på. Synd att man måste vänta tills morgonen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär bli svårt att rösta i denna festival då genren är helt fri 🙂

Hur är det med röstningen, första gången jag är med i en studiofestival faktiskt. Man får inte rösta på sig själv, det förstår jag, men är det underförstådd regel att man som bidragit skall rösta på de andra? Jag tycker iaf att det borde vara så om det inte är så 🙂

MVH

Anders

Jag tycker man kan bemöda sig att kommentera något om alla låtar, vad som var bra, mindre bra osv, vad man associerar till etc. Det kan vara svårt ibland men de flesta vill väl ha lite feedback.

Röstning, ja en del kanske jämför med reglerna till 100% mens andra ser genom fingrarna 🙂

Poäng lägger man hur man vill men inte på sig själv och kanske inte heller på bidrag man medverkar på, inte

för många iaf 🙂

Jag kommer nog rösta på de låtarna jag liksom gillar i kombination med hur pass bra de 'låter' (mixning o så), genomförandet, hur pass bra skaparen/na lyckats med tanke på reglerna osv

Andra kanske röstar på den som låter proffsigast eller den som låter roligast osv osv

Nu är det festivalnerv! 😄

Just det - läggdags

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kört stenhårt på reglerna, använder t.o.m endast 2 toner i hela låten på ett av mina bidrag (med undantag för två ställen där hela ackordet tas) 😄

Liksom Gizmosis är det min första studiofestival så man är ju lite spänd nu, men man vet ju redan att spåren är kass så mycket negativa överraskningar bland kommentarerna kan det ju inte bli 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...