Jump to content
Annons

sonar har stött på ett problem


remolade

Recommended Posts

och kommer stängas och du kommer att förlora all information som du inte har sparat,och jag har suttit och spelat in i sju timmar utan att ha "sejvat" nånting 😛 .

Då tänker jag,

a:Det var ändå än rätt så dålig låt.

b:jag ska sluta med dator inspelningar och börja spela golf istället.

c:jag ska nog gå över till cubase,det tar bara tre år för mej att lära mej behärska ett nytt program.

d:nu ska jag försöka lösa det här problemet som återkommer lite då och då,det ska bli intressant och givande.

vad tror ni det kan vara?jag upplever det som att det krashar när jag börjar ösa på med pluggar,kan det vara det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
st@ffan.com (oregistrerad)

i. Det behöver inte vara Sonar som direkt orsakade problemet, så kolla upp vad du har för andra program igång samtidigt, speciellt något som ev också använder ljudkortes drivrutiner.

Link to comment
Dela på andra sajter

k. Förlita dig aldrig på en autosave om den sparar över filen du jobbar med. Speciellt inte om du är Cubase användare, spara istället med en ny sifferändelse var 10'e minut. Annars kan man råka ut för elakheter och citera a. i huvudet för sig själv en hel dag.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...