Jump to content
Annons

Hemstudio i Helsingborg efterlyses


Hellecaster

Recommended Posts

Hoj alla människor speciellt ni i Helsingborg.

Jag ska inleda ett litet hobby projekt med min polare som numera bor i Helsingborg. Han kan inget om datorer mer än vad som är av och på men han behöver kunna spela in sin sång och skicka den över nätet till mig i Falun.

Då det är för krångligt att bygga om hans (Vista), dator till en burk lämplig för inspelning och lära honom hantera den så istället efterlyser vi någon som vill tjäna en liten slant på att spela in hans sång och skicka den till mig.

Jag skickar ner en grund något sånär färdigmixad så det är bara att importera till ett stereo spår och sedan lägga hans sång på ett monospår. Han vill också ha lite reverb i örat hehe.

Du behöver inte ha några proffs prylar. Det räcker med ett snäpp bättre än SM57 😄 Bättre betalt för varje snäpp bättre i och för sig hehe.

Vi kommer inledningsvis bara att göra rot musik typ Country/rockabilly bagen.

Hojta till om du känner dig manad. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Luddmann (oregistrerad)

Hej..

Jag bor i Helsingborg, har en del prylar i min hemstudio, vill du höra hur sången kan låta inspelad här, så har vi lagt upp en låt på MI7..

samma nick där som här, luddmann...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...