Jump to content
Annons

Jon Rinneby . Ny mastring och albumsläpp


Jon Rinneby

Recommended Posts

Jon Rinneby - I'm in a sideshow Ny master + cover 080624

cover_liten.jpg

1. Do you still need me?

2. 20 million people

3. If you want me to stay

4. I dont wanna go out tonight

5. Invincible

6. Friendly ghost

7. I'm in a sideshow

8. I just cleaned the floor

9. Let's dig a hole

10. Mental aid

11. I'm a butterfly

12. Goodbye

Ladda ner hela albumet + cover här

Tänkte bara slå ett slag för mitt album som jag släppte för ett tag sen och som nu är ommastrat 080624. Ladda gärna ner och sprid med gott samvete, samt skriv några rader om vad du tycker.

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

😎🙂🙂🙂😑

Om inte du blir känd i hela (minst) norden så vet jag inte vad som hänt med den svenska musik kulturen.

Äntligen väl komponerad musik med en underbar nerv i... vet inte hur jag ska sätta orden på musiken.. bäst att låta bli.

Lycka till i framtiden med musiken!

Mvh Jimmy.

Link to comment
Dela på andra sajter

😉🙂😑😑😑

Om inte du blir känd i hela (minst) norden så vet jag inte vad som hänt med den svenska musik kulturen.

Äntligen väl komponerad musik med en underbar nerv i... vet inte hur jag ska sätta orden på musiken.. bäst att låta bli.

Lycka till i framtiden med musiken!

Mvh Jimmy.

Det värmer verkligen att höra. Har precis börjat att sätta ihop mitt liveband, så vi får väl se vad som händer. Men samtidigt tycker jag även att det är fantastiskt kul att producera musik, så det finns ju lite alternativ 🙂

Stooort tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte att inte fler har kommenterat här. Albumet är otroligt bra! Väldigt välskrivet, sköna melodier och bra atmosfär.

Full pott, och en given plats i spellistan i iTunes och i iPoden!

Tack! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla datumet för ommastringen

Fixat!

Ladda gärna ner o skriv vad ni tycker!

mvh Jon

Ja, jag har lyssnat på albumet tidigare och skrivit om det och tycker det är riktigt bra. Förtjänar verkligen att få uppmärksamhet. Tänkte göra ett inlägg om den under veckan som kommer i mp3-bloggen Meadowmusic.se

Länkar där direkt till låtarna så att folk kan lyssna direkt på bloggsidan. Hoppas det är Ok med dig?

/Pär

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...