Jump to content
Annons

Pimpa sin myspace


ramoand

Recommended Posts

Hej!

Vet inte om det Àr helt rÀtt del av forum men... provar ÀndÄ.. (o ja, jag har sökt i forumet innan jag postade denna) Sitter o hÄller pÄ me en bakgrund till bandets myspace. Men jag vet inte var jag ska ladda upp bilden sÄ att jag har en url att lÀnka till nÀr jag Àndrar bakgrundsbilden. NÄn som vet nÄn bra sida dÀr bilden ligger kvar sÄ den inte försvinner efter ett tag?

Och sen undrar jag om har erfarenhet av alla dessa myspace-editorer som finns och kan rekommendera nÄn bra? Finns ju massor pÄ google om man söker, men har inte hittade nÄn som funkar riktigt bra Ànnu.

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
- En bra sida att ladda upp bilder pÄ Àr Imageshack.us

- Jag anvÀnder DENNA sidan nÀr jag "pimpar" min myspace.

Tack sĂ„ mycket!!! 😉 Men jag har dock ett problem. Jag har fĂ„tt till en skitsnygg layout nu me bakgrundsbild o banner pĂ„ realeditor. Och sĂ„ jag har fĂ„tt koden, men nĂ€r jag lagt in det i "bandbiografi" och klickar pĂ„ förhandsgranska sĂ„ blir det helt knas. Bakgrunden finns inte med o bannern kommer helt snett, o jag kan inte trycka pĂ„ "OK" sĂ„ att det sparas.. nĂ„n som kan hjĂ€lpa mig??

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...