Jump to content
Annons

Padkontrol


Lonian

Recommended Posts

Någon som testat en padkontrol och kan tala lite om dem.. är de svåra?

Träning och taktkänsla kan jag tänka mig. Men har man aldrig spelat trummor förut och heller aldrig testat en sådanhär tror ni det tar lång tid att öva upp sig?

Jag spelar Piano/keyboard/synt annars i vanliga fall och har en del taktkänsla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag har nyligen köpt en och tycker den verkar bra, man kan ju köpa till en pedal till bastrumman fast den ser ingevidare ut.

till fills funkar den utmärkt. tycker det är skön känsla i padsen också.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har nyligen köpt en och tycker den verkar bra, man kan ju köpa till en pedal till bastrumman fast den ser ingevidare ut.

till fills funkar den utmärkt. tycker det är skön känsla i padsen också.

Visst är det enbart ett Midi instrument? Inget man pluggar ljudsladd till eller kan köra när datorn är avstängd?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har nyligen köpt en och tycker den verkar bra, man kan ju köpa till en pedal till bastrumman fast den ser ingevidare ut.

till fills funkar den utmärkt. tycker det är skön känsla i padsen också.

Visst är det enbart ett Midi instrument? Inget man pluggar ljudsladd till eller kan köra när datorn är avstängd?

precis, så du kan ju köra vilket instrument du vill och intebara trummor. men datorn måste vara på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Skulle vara kul att testa iallafall, den kan funka bra ibland, men jag vill fortfarande ha en bottenplatta som man kan spela kaggen med foten, går det att fixa ?

I slutligen..vad kostar padKontrol ?

ca: 1800:- på www.jam.se

och då följer det med en massa vst pluggar

Redigerat av Lonian
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...