Jump to content
Annons

Dean1984

Recommended Posts

Tja!

Är så att jag ska ominstallera min dator och jag har en låt i cubse som jag har arbetat väldigt hårt med. Är det bara till att spara själva projectet på dvd? Eller måste jag också spara alla audiofiler till projectet? Bör tilläggas att jag använder Ezdrummer, amplitube 2 och trilogy. Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja!

Är så att jag ska ominstallera min dator och jag har en låt i cubse som jag har arbetat väldigt hårt med. Är det bara till att spara själva projectet på dvd? Eller måste jag också spara alla audiofiler till projectet? Bör tilläggas att jag använder Ezdrummer, amplitube 2 och trilogy. Tack på förhand.

Ja, om du har låtarna på samma hårddisk som systemet och om du har spelat in audiofiler så måste du bränna alla audiofiler och projektfiler på CD eller DVD före du installerar om datorn. Pluggarnas ljud (EZ Drummer, Amplitube 2 och Trilogy) behöver du inte bränna, dom installerar du ju från skivan med pluggen.

Det är ganska bra om man har minst två hårddiskar i en dator, oavsett vad man använder den till. En disk för Windows och alla program och en annan för alla filer som man sparar. Har man så och vill formatera och installera om systemet så behöver man inte bekymra sig över filerna så länge som det bara är systemdisken som man formaterar. Det funkar också att ha en fysisk hårddisk men fler partitioner på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...