Niiles Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Hejsan alla glada. Har en fråga om det finns någon plugg som gör det enkelt och upprepa det vokala ljudet som Adam Tensta har på många sina låtar. Om ni förstår så är det typ nåt sånt här om man ska ta ett exempel " A-A-A-A-A-Any-T-T-T-T-Time. Just nu sitter jag och klipper audion själv i cubase, men finns det något lättare sätt som en plugg? Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Hejsan alla glada. Har en fråga om det finns någon plugg som gör det enkelt och upprepa det vokala ljudet som Adam Tensta har på många sina låtar. Om ni förstår så är det typ nåt sånt här om man ska ta ett exempel " A-A-A-A-A-Any-T-T-T-T-Time. Just nu sitter jag och klipper audion själv i cubase, men finns det något lättare sätt som en plugg? Tack på förhand! kanske är tirixet klippa o klisstra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 (edited) Annars är Ableton Live på just det. Googla på beatslicer kanske? Edited March 13, 2008 by ThomasJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiles Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 Ja klippa och klistra är vad jag gör nu, men ska kika upp beatslicer! tack för tipset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Beatslicer+Retrigger och saligt mycket mera finns i Glitch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morlow Posted March 13, 2008 Share Posted March 13, 2008 Glitch verkar ju svinbra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiles Posted March 13, 2008 Author Share Posted March 13, 2008 Beatslicer+Retrigger och saligt mycket mera finns i Glitch. Tack! Det var just den typen jag var ute efter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts