Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu finns Studio 2-08 ute i kiosk!

Ur innehÄllet: 11 sidor nyheter frÄn Ärets Namm-mÀssa, Studiologi om kreativa sÄngeffekter (bland annat tips om hur du anvÀnder Melodyne), SpÄr för spÄr med svenska syntduon Audio Objekt (uppmÀrksammade för sina coverinspelningar av Kraftwerks lÄtar), Den perfekta syntriggen för olika genrer samt naturligtvis 15 heta tester: Gibson Robot Guitar, Jazzmutant Dexter, Clavia Nord Wave, Wunder Audio CM7-GT, Micport Pro, Mbox 2 Micro, Audition 3, Retro AD Pak med flera!

Studio0802_01.png

http://studio.idg.se/2.1078/1.146590

Annons
Postat

som prenumerant har man ju redan lĂ€st den nĂ„gra gĂ„nger. 😑

Postat

varför hamnar det hÀr pÄ framsidan??

Postat (redigerat)

post-1-1203689347.png

RĂ€tt glas, rĂ€tt bĂ„gar! 😉

Edit: LĂ€ste "Perfekta syn-triggen"

Redigerat av joachime
Postat
Är inte helt sĂ€ker pĂ„ vad du menar... undrar du varför vi valde den hĂ€r utformningen pĂ„ tidningsomslaget?

/Mats

nej absolut inte. tycker det Àr en snygg framsida, men jag undrar varför den hamnar pÄ nyhetsframsidan..

sorry för dÄlig formulering..

Postat
Lidbo dĂ€r till höger? 😛

yep! han har blitt minimalistisk! knĂ€ppt! 😉

Postat

Verkar inte som att Kraftwerk gillade Audio Objekts covers... 😄 Det var vĂ€l kanske inte helt ok av dem att skryta om att HĂŒtter medverkar pĂ„ lĂ„ten nĂ€r han inte gör det.

Our updated versions of "The Model" and "Computer World", known as "Modellen" and "VÄr Nya VÀrld" in AO-lingo, has been stopped by Sony, the publisher of the songs.

Audio Objekt applied for the right to release the songs but was turned down without any reasons given to us.

Postat

Ska bli intressant att lÀsa Melodynekapitlet och lite om Gibson Robot. Köpte tidningen idag pÄ Huddinge Sjukhus sÄ nu har jag nÄt att se fram emot ikvÀll i badet. :rolleyes:

Postat
Är inte helt sĂ€ker pĂ„ vad du menar... undrar du varför vi valde den hĂ€r utformningen pĂ„ tidningsomslaget?

/Mats

nej absolut inte. tycker det Àr en snygg framsida, men jag undrar varför den hamnar pÄ nyhetsframsidan..

sorry för dÄlig formulering..

Egentligen rĂ€tt logiskt. Om jag jobbade pĂ„ Studio, sĂ„ skulle jag försöka göra mer "cross-references" mellan de bĂ„da mediumena. BĂ„de forumet och tidningen gĂ„r ju bra och har mĂ„nga lĂ€sare/besökare. 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.