Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2008


Neosus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2195

  • Overkill

    2194

  • Micke H

    2167

  • Dingbats

    2106

Postat mest i detta ämne

Jag tror jag precis gjorde det...? 😄 Jag spelade på ett trumset som ett annat band som delar den lokalen har (jobbigt att släpa dit trumset om det sedan skulle ha visat sig att dei nte ville ha mig 😛). Det var ganska sunkigt och väldigt märklig setup, men skön virvel och underbar pedal. En vanlig Iron Cobra-pedal var det, men gud vad mycket bättre jag var med den. Inte alls slö i foten. Så en sån måste jag köpa. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag precis gjorde det...? 😄 Jag spelade på ett trumset som ett annat band som delar den lokalen har (jobbigt att släpa dit trumset om det sedan skulle ha visat sig att dei nte ville ha mig 😄 ). Det var ganska sunkigt och väldigt märklig setup, men skön virvel och underbar pedal. En vanlig Iron Cobra-pedal var det, men gud vad mycket bättre jag var med den. Inte alls slö i foten. Så en sån måste jag köpa. 😛

Jaha, jag har inte orkat läsa igenom de sista sidorna sen jag kom hem... 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: Ptja, typ pop/rock. De lyssnar tydligen en del på U2 så där hämtar de väl lite inspiration, fast kanske lite mer alternativt och indie. De var riktigt duktiga på gitarr med så det lät förjävla bra. 😛 Jag tror vi jammade fram en låt med. 😄 Det var riktigt roligt, roligare än vad jag kom ihåg.

http://www.myspace.com/janiceprix där har de någon låt med datatrummor och lite halvtaskigt inspelad. Men med tanke på hur framåt de verkade så dröjer dte nog inte länge innan vi kanske fixar riktiga inspelningar. 😊

Bli gärna vän på myspace också! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: Ptja, typ pop/rock. De lyssnar tydligen en del på U2 så där hämtar de väl lite inspiration, fast kanske lite mer alternativt och indie. De var riktigt duktiga på gitarr med så det lät förjävla bra. 😄 Jag tror vi jammade fram en låt med. 😄 Det var riktigt roligt, roligare än vad jag kom ihåg.

http://www.myspace.com/janiceprix där har de någon låt med datatrummor och lite halvtaskigt inspelad. Men med tanke på hur framåt de verkade så dröjer dte nog inte länge innan vi kanske fixar riktiga inspelningar. 😛

Bli gärna vän på myspace också! 🙂

Skitkul! Hoppas det går bra med bandet. 🙂

Har addat er på Myspace nu, både min egna och bandets... 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...