Jump to content
Annons

låt till punkfestivalen behöver sång och text


sixties

Recommended Posts

Har fått in ett bidrag till punkfestivalen som behöver text och sång, personen som gjort låten kan tyvärr inte ordna detta själv och jag tycker det vore tråkigt om låten är instrumental så om någon vänlig själ som tycker sig kunna sjunga på en låt i hard core/metal stil orkar göra text och sång så vore det skit bra!

skriv i tråden om du är intresserad så väljer jag någon som kan passa, om flera är intresserade.

hoppas inte låtens kompositör tar illaupp. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

jag tycker det bör vara en engelsk text, med ganska rå men ända kanske lite melodisk sång där det passar.

tyxten kan väl iprincip handla om vad som hellst men för att funka i punk/hardcore samanhang bör den ha någon form av budskap eller beskriva något som kan vara relevant i en sådan typ av låt.

det är inte min låt så jag vill bara hjälpa låtskrivaren att göra låten intressantare genom att tillföra sång.

har inga noter utan den som är bäst lämpad/ mest entusiastisk får låten och får lyssna var sången bör ligga för att det ska låta bäst. sedan skicka sångspåret till mig så mixar jag eller låtskrivaren in sången i låten. om inte sångaren gör det själv.

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 3 månader senare...
Har fått in ett bidrag till punkfestivalen som behöver text och sång, personen som gjort låten kan tyvärr inte ordna detta själv och jag tycker det vore tråkigt om låten är instrumental så om någon vänlig själ som tycker sig kunna sjunga på en låt i hard core/metal stil orkar göra text och sång så vore det skit bra!

skriv i tråden om du är intresserad så väljer jag någon som kan passa, om flera är intresserade.

hoppas inte låtens kompositör tar illaupp. 😛

Skicka låten till mig och jag blir glad.

Är ganska duktig sångare, påminner lite om Rage Againt The Machines sångare...

Skicka över låten till mig på min mail: DrKlump@hotmail.com så skulle jag bli glad.

Älskar all sorts rock/metal/hardcore och skulle älska att kunna hjälpa till då mitt band inte har så mycket att spela...

//Krille

Redigerat av Staffonly
Link to comment
Dela på andra sajter

festivalen avslutades för 3 månader sen men har du inget för dig så kan du väl få göra text och sjunga in nått om du vill.

den som åtog sig att göra sång och text slutförde aldrig det så låten blev instrumental i festivalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...