Jump to content
Annons

Studiodagbok!


Cobber

Recommended Posts

Hej allihop!

Jag och mitt band, The Love (tadaaaa!), har börjat inspelningen av tre nya låtar. Jag tänkte att ni skulle kunna få följa med under inspelningen och har därför påbörjat en liten studiodagbok på vår hemsida. Hemsidan är väldigt temporär, men studiodagbok finns nu i alla fall!

Ni kommer kunna läsa allt om hur inspelningen går till, se videoklipp, höra ljudklipp och se mängder av bilder under arbetets gång.

Så hoppa direkt till thelove.se för att följa spektaklet! Passa även på att lyssna på våra tidigare alster som rullar i spelaren på sidan...

Take care!

/Henrik Hansson

Redigerat av Cobber
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sådär, efter en dag i studion är nu dagboken uppdaterad med lite bilder och info om dagens inspelning av gitarr. Allt finns på thelove.se. Imorgon ska vi tillbaka igen och fortsätta. Då kommer jag lägga upp videoklipp från dagens samt morgondagens inspelningar samt även ljudklipp på hur det låter än så länge...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bulgrim (oregistrerad)

Snyggt, prydligt & lättillgängligt, tack.

Fast vi är nyfikna på detaljer såklart; vilken programvara är det som Ola sabbar på de två datorerna, vart tog dynamiken i basljudet vägen (jmfr. med gitarren) osv.

Ser fram emot fortsättningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...