ChrioN Posted September 30, 2004 Posted September 30, 2004 Jag har varit i staterna några gånger, och jag ÄLSKAR deras flingor. finns typ hur många olika sorter som helst...typ med marshmallows i å sånt 😉 Vet nån någon sida man kan beställa ifrån?
Guest captain nemo Posted September 30, 2004 Posted September 30, 2004 Kolla Gray's American Store eller liknande. Mycket amerikansk genmat Har haft en butik ngnstans i sthlm //gmo
hackeman Posted October 3, 2004 Posted October 3, 2004 Finns en butik i Malmö oxå om det ligger närmare för dig... kommer inte ihåg vad den heter, men kan förklara var den ligger.
hammagrella Posted October 3, 2004 Posted October 3, 2004 Kolla Gray's American Store eller liknande. Mycket amerikansk genmat Har haft en butik ngnstans i sthlm //gmo Det ligger en sån där US-food-butik nånstans norrut på Sveavägen om jag inte minns fel, knallade förbi så sent som i somras.
ChrioN Posted October 4, 2004 Author Posted October 4, 2004 bor i göteborg dock 🙂 flingorna heter lucky charms
laslo Posted October 4, 2004 Posted October 4, 2004 Tror inte att just Gray's finns i Göteborg. Finns säkert liknande. Kolla på Allt om Göteborg. (I Stockholm så ligger den på Odengatan. Vid Storstad.)
Recommended Posts