Jump to content
Annons

Sx hänger sig!


Miss9

Recommended Posts

Har precis installerat Sx på min aldeles nya fina dator men det hänger sig hela tiden, inte så att det inte går att använda men tillräckligt ofta för att det ska va irreterande! Nån som vet nått om det?

MvH Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
Hör med Distributören, MI-7 om du är registrerad så har de gratis support har jag för mig. Är du inte registrerad så är det bara att hoppa in på deras sida och registrera sig.

www.mi-7.net

/Majken

Majken har rätt, som ägare av steinberg program samt registerad användare så har ni rätt till gratis hjälp att få era program att fungera bättre. Det är ju trots allt ganska schysst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cubase SX 2.01 är stabilare än 2.0, så fixa uppgraderingen. Plus att det finns några onda VST-plugins som kan ställa till det med stabiliteten ibland (ibland stängs programmet bara ner utan förvarning).

Dessutom rekommenderar jag ett dedikerat OS till att köra Cubase, utan några extra services alls installerade. Sedan kan du ha ett separat pr0n/gam3z-OS vid sidan om :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fille (oregistrerad)

Hej

Som de flesta andra dataprogram kan det räcka med att installera om det. Kolla även om du köra många program i bakgrunden, alltså du kan ha flertalet program på autostart som gör att datorn suras ned och inte sköter sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...