Jump to content
Annons

Extraordinär metalgitarrist sökes


TheOppositesCollide

Recommended Posts

Hej. Mitt namn är Jonas och jag är en övningsbesatt metal-trummis lokerad i Landskrona. Jag har tagit studenten från musikgymnasiet "Mega Musik" i somras och lever bara för att spela trummor idag. Pluggar under Darkanes "Peter Wildoer" och övar hela dagarna. Söker en dedikerad och duktig gitarrist(givetvis resten av bandet också, men framförallt) att skapa musik med. Lägger ner all min tid på musik/trummor och har en väldigt seriös studio hemma där vi kan spela in allt. Jag spelar och vill skapa musik i stil med As blood runs black, All shall perish, Parkway drive och August burns red. Krav är att du är duktig, samt trevlig och lättarbetad och DEDIKERAD. Vill du inte spela på regelbunden basis och mycket, skriv inte. Egen gitarrutrustning är självklart tvång och vi repar hemma hos mig så replokal behövs inte. Passa du mallen? Hör av dig.

PS: jag sysslar även med extreme vocals så jag kan dessutom lägga all sång på demos.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...