Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Britney Spears nya skiva "Blackout". Mörkt, sexigt, ofta kliniskt elektroniskt, med lekfulla och faktiskt ganska experimentella produktioner! Lyssna pÄ t ex "Freakshow" och sÀrskilt "Piece of me" t ex (som Robyn körar pÄ?? hörde jag nÄnstans. Jo det lÄter faktiskt som hon. Coolt isÄfall).

Är jĂ€vligt svag för apatiska, subtilt elektroniska röster som t ex Air Ă€r mĂ€stare pĂ„... skivan Ă€r full av dem. Britneys röst har nĂ€stan stĂ€ndigt en elektronisk nerv nĂ€rvarande... jĂ€vligt coolt. Skönt entoniga melodier med ofta jĂ€vligt kaxiga texter.

Okej alla lÄtarna Àr inte jÀttestarka. Men nÀr det Àr som bÀst Àr det riktigt bra. :rolleyes: Inspirerande.

Annons
Postat

Vet inte. LÄter som TV-spel pÄ anabola. Dessutom sÄ bÀr hon ju inte upp nÄnting av lÄtarna. Jag flyger ju inte av stolen av hennes sÄnginsats. Men det har hon heller aldrig gjort tidigare heller. Dessutom sÄ vet jag att hennes sÄng Àr nÄt sÄ in i helvete redigerad att man blir rÀdd. Men sÄ Àr det. En fet produkt som sÀljer apa.

Plast!

Postat
Plast!

Hellre plastigt Àn trÀigt.

SjÀlv Àr jag dock redigt trött pÄ allt detta snuskande. Ja, vi vet att du Àr britneyhyndan, och vill sexa oss alla hit och dit. gÀsp.

Postat
Jag flyger ju inte av stolen av hennes sÄnginsats.

Det har jag gjort. Flera gÄnger. Men det beror mest att jag inte riktigt kan med att lyssna pÄ henne... hon kan ju inte sjunga! Och hela grejen med att gÄ frÄn helylletjej till fylleslampa Àr bara patetisk. Jaja, det Àr min Äsikt det, jag vet ju att det finns betydligt som anser att hon kan sjunga osv.

Postat
Britney Spears nya skiva "Blackout". Mörkt, sexigt, ofta kliniskt elektroniskt, med lekfulla och faktiskt ganska experimentella produktioner! Lyssna pÄ t ex "Freakshow" och sÀrskilt "Piece of me" t ex (som Robyn körar pÄ?? hörde jag nÄnstans. Jo det lÄter faktiskt som hon. Coolt isÄfall).

Är jĂ€vligt svag för apatiska, subtilt elektroniska röster som t ex Air Ă€r mĂ€stare pĂ„... skivan Ă€r full av dem. Britneys röst har nĂ€stan stĂ€ndigt en elektronisk nerv nĂ€rvarande... jĂ€vligt coolt. Skönt entoniga melodier med ofta jĂ€vligt kaxiga texter.

Okej alla lĂ„tarna Ă€r inte jĂ€ttestarka. Men nĂ€r det Ă€r som bĂ€st Ă€r det riktigt bra. 😉 Inspirerande.

Ja eller hur! Jag var vÀldigt spÀnd pÄ att höra hur bloodshy och avant-lÄtarna skulle lÄta. Ingen toxic, men piece of me Àr riktigt bra!

Sen förstĂ„r jag inte de som klagar pĂ„ att hennes röst Ă€r processad? Är ni dumma i huvet eller?

Postat

Trodde inte jag skulle sĂ€ga detta nĂ„nsin,men det var fan nice 😉 Gillar electroinslagen pĂ„ lĂ„tarna som fan.Sen att rösten Ă€r processad,who gives a crap.

Postat (redigerat)

Lite lite halvt OT:

Den som fortfarande har kvar Studio 3-04 kan lÀsa den troligtvis första intervjun som gjordes med Bloodshy & Avant.

LÄtskrivare - Bloodshy & Avant

De ger egentligen inte intervjuer, men Studios Olle Niklasson fick ÀndÄ en pratstund med svenskarna bakom Britney Spears megahit Toxic.

Redigerat av Olsberg
Postat
Jag flyger ju inte av stolen av hennes sÄnginsats.

Det har jag gjort. Flera gÄnger. Men det beror mest att jag inte riktigt kan med att lyssna pÄ henne... hon kan ju inte sjunga! Och hela grejen med att gÄ frÄn helylletjej till fylleslampa Àr bara patetisk. Jaja, det Àr min Äsikt det, jag vet ju att det finns betydligt som anser att hon kan sjunga osv.

Jag skiter personligen blanka fan i om hon kan sjunga eller om hon ens medverkar pÄ skivan för den delen, för hon Àr inte en sÄngerska, hon Àr ett varumÀrke. Iprenmannen kan inte heller sjunga "pÄ riktigt", men folk tycker han Àr underhÄllande ÀndÄ.

Postat

Hah fan vad ballt. SĂ„g just att Piece of me Ă€r producerad av Klas Åhlund. Inte konstigt att jag gillade den dĂ„... 😊

Postat

UrsÀkta en gammal idiot men var lyssnar ni pÄ lÄtarna om ni inte har köpt skiva/laddat ner frÄn en betalsite? (Och det gissar jag att de som avskyr Britney inte gjort.)

Skulle vara kul att höra lÄtarna, eftersom jag bara har hört en massa ros om produktionen. Om jag gillar musiken, eller om Brittan sjunger sjÀlv Àr fullstÀndigt ointressant. Det finns tillrÀckligt med hyllade, "fina" artister som sjunger som skrÀp ÀndÄ. Men en bra produktion Àr alltid kul. Och bra lÄt Àr en bra lÄt.

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.