Jump to content
Annons

Kan inte redigera inlägg?


android

Recommended Posts

Annons

Jag hade samma problem igår, det hände två gånger, men det funkade fint mellan dessa två gånger. Idag har jag heller inte stött på något problem, så det var bara tillfälligt för mig.

Jag kör Firefox 2.0.0.7 på mac

EDIT: Nu hände det igen, två gånger på raken =/

Redigerat av Exil
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan intyga att det hände mig också, jag försökte redigera ett inlägg, och fick upp precis det felmeddelande som redan beskrivits på samma plats där inlägget borde funnits. Att ladda om sidan resulterade i att inlägget återställdes till originalet, INTE det som jag redigerat det till.

Kör PC, Firfox version 2.0.0.7.

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, skulle redigera ovanstående inlägg, och fick upp precis det felmeddelandet igen. 😏

Fatal error: Call to undefined function utf8_encode() in /var/www/localhost/htdocs/ips_kernel/class_ajax.php on line 273

EDIT: det verkar fungera att redigera när man väljer Full Redigering eller vad det nu heter, dvs när ett helt nytt fönster öppnas.

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, skulle redigera ovanstående inlägg, och fick upp precis det felmeddelandet igen. 😕

Fatal error: Call to undefined function utf8_encode() in /var/www/localhost/htdocs/ips_kernel/class_ajax.php on line 273

EDIT: det verkar fungera att redigera när man väljer Full Redigering eller vad det nu heter, dvs när ett helt nytt fönster öppnas.

Tack för info. Skriver ett testinlägg.

EDIT: Bekräftar. Det är funktionen Enkel redigering som strular. Tack Lynxo!

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...