Jump to content
Annons

Ett förslag till dance and trance makers


niklas73

Recommended Posts

Efter att ha dunkat sönder öronen till shoutcast - pulsradio och lyssnat till en lĂ„t nĂ„gra gĂ„nger dĂ€r DJs frĂ„n olika lĂ€nder förenas i en lĂ„t kom jag Ă„ tĂ€nka pĂ„ andra vĂ€rldskriget. Jag tycker det skulle va grymt coolt med en riktigt bra tdance/trance lĂ„t dĂ€r Djs frĂ„n inblande lĂ€nder vars farfĂ€drar kanske varit dödliga fienden, att nĂ„gra DJs satte ihop en lĂ„t med temat att de Ă€r vĂ€nner 4-ever, de inte Ă€r i krig. Att temat ska vara sĂ„ dĂ€r global love som trance kan förmedla ibland. Jag tycker det skulle va ganska nice men jag sjĂ€lv Ă€r alldeles för dĂ„lig men en del av er Ă€r helt grymma. Aja... en del kanske tycker det hĂ€r Ă€r helt wierd. NĂ„n kanske nappar och har polare i USA, England, polen, Tyskland etc som skulle tycka det va kul, Ville bara sĂ„ ett frö. Hare bra! 😊

shoutcast.com - vÀlj kanal 18 Pulsradio.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Fin tanke!!jobbigt att genomföra kanske? 😊

Mmmm det var lite det jag tĂ€nkte men ni som lever för er elektroniska musik kanske kĂ€nner till internationella boards som man kan ta upp det pĂ„. Vem, vet - det Ă€r ju ett sĂ€tt att knyta kontakterpĂ„... Jag vet itne jag tror dte kan bli bra... jag har tyvĂ€rr sjĂ€lv nollll tid och Ă€r itne tillrĂ€ckligt bra pĂ„ re hĂ€ra heller... 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Haha sÄ klart jag visste att en del skulle tycka det hÀr var totlat wacko. Men jag gillar tanken och jag tror det skulle funka i vissa sammanhang dock aldrig kommersiellt. jag skulle aldrig kunna va med för vi var svenskar och "neutrala". kanske Àr det tÄ intressen som slogs samman bara. Inser det udda i det. Men tÀnker ÀndÄ lobba för det.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kan man inte vÀva in nÄgra fler krig i detta spÀnnande projekt? Vad sÀgs om att lÄta israeler (dom Àr duktiga pÄ trance!) och palestinier (dom Àr duktiga pÄ kalashnikov!)) göra en fresh dance and trance-version av The Wall?

Kanske nÄgra massmördare frÄn före detta Jugoslavien har lust att lira horrorcore med anhöriga till massakeroffer, eller varför inte organisera ett schyst minimalcollab för vietnameser (dom har det inte för fett!) och amerikanska krigsveteraner (inte dom heller!)!?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kan man inte vÀva in nÄgra fler krig i detta spÀnnande projekt? Vad sÀgs om att lÄta israeler (dom Àr duktiga pÄ trance!) och palestinier (dom Àr duktiga pÄ kalashnikov!)) göra en fresh dance and trance-version av The Wall?

Kanske nÄgra massmördare frÄn före detta Jugoslavien har lust att lira horrorcore med anhöriga till massakeroffer, eller varför inte organisera ett schyst minimalcollab för vietnameser (dom har det inte för fett!) och amerikanska krigsveteraner (inte dom heller!)!?

Dig har man verkligen saknat. 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kan man inte vÀva in nÄgra fler krig i detta spÀnnande projekt? Vad sÀgs om att lÄta israeler (dom Àr duktiga pÄ trance!) och palestinier (dom Àr duktiga pÄ kalashnikov!)) göra en fresh dance and trance-version av The Wall?

Kanske nÄgra massmördare frÄn före detta Jugoslavien har lust att lira horrorcore med anhöriga till massakeroffer, eller varför inte organisera ett schyst minimalcollab för vietnameser (dom har det inte för fett!) och amerikanska krigsveteraner (inte dom heller!)!?

Dig har man verkligen saknat. 😉

😠
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...