Jump to content
Annons

forum.studio.se på mobilen


joachime

Recommended Posts

Jag använder allt mer mobilen till att surfa.

Vissa sidor flyter på fint, tyvärr inte forum.studio.se.

Jag skulle vilja att det gick att nå ett nedbantat visningsläge på en enkel adress där det finns möjlighet att svara på inlägg. Det vore himla smidigt med funktionen "visa nya inlägg" också! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)

För övrigt så erkänner jag att jag är beroende och därmed skulle kunna klara av min semester utan abstinens om det fanns ett bra stöd för mobil...

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt så erkänner jag att jag är beroende och därmed skulle kunna klara av min semester utan abstinens om det fanns ett bra stöd för mobil...

🙂

Hej. jag heter emulator. Jag är forumist. Idag har jag varit utan forumet i två veckor. jag hoppas det skall gå bra. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta skriver jag också under på! Varför har ingen gjort detta? Studio, hallååååå?

😉

Ärligt talat, en bättre mobilanpassad version för att även kunna svara på inlägg är en mycket bra idé och den kommer nog aktualiseras mer och mer. Nu är det som bekant semester och vi har några saker på vår lista som ligger före i prioriteringen - men denna punkt skriver jag upp.

För den som inte är helt orienterad men vill ha koll på vad som finns idag:

1. Ovan nämnda Lågupplösta version - länk finns underst på varje sida i forumet.

2. RSS-flöden för att enkelt hålla koll på vad som postas:

* Senaste ämnena

* Aktiva ämnen (dvs sorterade som på förstasidan)

* Senaste låtarna

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta skriver jag också under på! Varför har ingen gjort detta? Studio, hallååååå?

:rolleyes:

Ärligt talat, en bättre mobilanpassad version för att även kunna svara på inlägg är en mycket bra idé och den kommer nog aktualiseras mer och mer. Nu är det som bekant semester och vi har några saker på vår lista som ligger före i prioriteringen - men denna punkt skriver jag upp.

Ja, det är verkligen typiskt mig att ta upp en sån här sak mitt i semestern.

Hoppas att jag inte spädde på någons begynnande magsår! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta skriver jag också under på! Varför har ingen gjort detta? Studio, hallååååå?

😉

Ärligt talat, en bättre mobilanpassad version för att även kunna svara på inlägg är en mycket bra idé och den kommer nog aktualiseras mer och mer. Nu är det som bekant semester och vi har några saker på vår lista som ligger före i prioriteringen - men denna punkt skriver jag upp.

Ja, det är verkligen typiskt mig att ta upp en sån här sak mitt i semestern.

Hoppas att jag inte spädde på någons begynnande magsår! 🙂

Men Joachime, har du semester abstinens när du är borta från datorn... 😆

Tjatar hon på dej...?

Försök hitta lite roliga musikaffärer IRL... Lite bra konserter kanske...

Men jag kan allt hålla med dej en del oxå... :rolleyes:

Själv letar jag ny hammond som en tok...

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv letar jag ny hammond som en tok...

Jag läste hammock. Fick en bild framför mig hur du åker runt på loppisar på västkusten i en bil med trasig AC och letar ny hammock eftersom den gamla kollapsade när hela släkten var på besök samtidigt förra helgen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta skriver jag också under på! Varför har ingen gjort detta? Studio, hallååååå?

😛

Ärligt talat, en bättre mobilanpassad version för att även kunna svara på inlägg är en mycket bra idé och den kommer nog aktualiseras mer och mer. Nu är det som bekant semester och vi har några saker på vår lista som ligger före i prioriteringen - men denna punkt skriver jag upp.

Ja, det är verkligen typiskt mig att ta upp en sån här sak mitt i semestern.

Hoppas att jag inte spädde på någons begynnande magsår! 😛

Begynnande? Det har väl knappast läkt ihop efter communityn? 😮

Ta det lugnt olsberg...vi klarar oss..även om det i och för sig är just på semestern det behövs mest 😛

Redigerat av Emulator
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...