Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag och några polare pratade ihop oss och bestämde oss för att göra en kortfilm. Jag brukar ofta ha problem med att bestämma mig för vart fan jag ska göra av mina små okonventionella och skumma stycken som är bra men inte riktigt passar som vanliga låtar. Vad bättre finns då än att få göra lite lösa coola grejer till något visuellt? Om man gillar slå-på-folk animé eller japansk kultur och lite sned humor är detta kortfilmen du borde ta en titt på.

Det är egentligen första försöket på film, men låt det inte avskräcka, det blev riktigt bra i alla fall, om än lite skumt. Roande ändå, och det var ju meningen.

Trivia: Den är inspelad i samma lokal som dogville 😆=)

Annons
Postat
Finns bara en sak att säga.

Cooooolt 😛

Tackar. Tycker det med. Det är lite dåligt med folk som orkar säga något om den, bra/dålig/get-out-mah-face, verkar det som. tråkigt =(

Postat

Coolt, väldigt bra för att vara en första film. 😛 Det var väl hyfsat kul också fast hade nog blivit bättre om det vart hälften så långt.

Postat

Skoj, framförallt skickligt med kamerahastigheten och ljudeffekterna kul twist som jag inte fattade förrän den kom. Dum jag kände mej.

Postat

Grymt bra. Klart bästa kortisen jag sett på länge. Bra humor/manus, enkel scenografi, och passande klipp/vinklar.

Kul att se, bra jobbat.

musik (oregistrerad)
Postat

Vad betyder sten, sax och pöse?

Postat
Vad betyder sten, sax och pöse?

Surely you jest!.. eller va?

Jag hoppas ju starkt på mer. det var riktigt kul dehäringa med att göra film!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.