Overkill Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Fått se mitt schema nu! På måndagar har jag spanska, naturkunskap och engelska=inget på svenska. 😳 http://www.folkuniversitetet.se/upload/PDF...schema%20SP.pdf
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Här är mitt skrivbord: Mappen är bara fejk, den ingår i bakgrundsbilden 😳 Nej, jag har inte gjort Mensatesterna.
Neosus Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Jada.. 😳 Tänkte formatera min gamla musikdator och installera Ubuntu på den oxå.. ska köpa en ny musikdator först. 😄
PeteK Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet!
PeteK Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet! Inte för o va dryg... men jag brukar agera Kung på mina div. tillhåll. 🙂
Neosus Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet! Inte för o va dryg... men jag brukar agera Kung på mina div. tillhåll. 🙂 Mjah.. Kung eller inte.. det kan vi ju diskutera men tjena iallafall 😄
PeteK Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tja! Denna tråd verkar ju va perfekt för en nykomling att presentera sig. Då va de gjort.. 😳 Du tycker inte medlemspresentationsforumet duger då? 😄 Välkommen! Det är jag som är kungen här, bara så du vet! Inte för o va dryg... men jag brukar agera Kung på mina div. tillhåll. 🙂 Mjah.. Kung eller inte.. det kan vi ju diskutera men tjena iallafall 😄 Tjaba! Trevligt att tjöta lite, enna.. 😄
Dingbats Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Nä nu ska jag gå och lägga mig, tio timmar efter klockan leet. 😳
Pazo Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag har ju två skrivbord då jag kör med två skärmar. Jag kör XP fast i klassikt läge och det är grått typ. Bakgrunden är helt svart. PÅ "huvudskrivbordet" finna ikonerna Denhär datorn, Mina dokument, papperskorgen, Unreal TOurnament och Quake 3. På det andra skrivbordet finns ikonerna Windows media encoder, Total Annihilation, Age of empores 2 exp och Google earth. Samma helsvarta bakgrund där också.
Pazo Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Förresten så är det antingen jag eller Grahn som är kungar här! sådeså! HAHA! Jag är btw full nu. Bara 4.5 öl... märks att jag inte har vanan inne och att jag dessutom inte åt nånting sen kl 15... började supa vid 22...
Overkill Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Pazo du väckte mig inatt med smsen. Du skickade ju två stycken likadan också! Fidden, de där gubbarna är ju ascoola! 😄 Total Annihilation och Age of Empires... Om du spelar Warcraft III också så är du nog min lillebror.
Dingbats Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag lär ju ha det rörigaste skrivbordet... <snip> "längsta.txt", har du backupat hela den här tråden eller? 😄
Pazo Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 HÖHÖ HÖ HÖ! Haru inte sett dedär gubbarna innan Killis? Fett softa är de!
Pazo Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag ska ner på stan å käka frulle med rasse. Jaa, det blir iaf frulle för mig!
Fidden Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Nu ska jag ta på mig regnkläder och ta en promenad 😆
Overkill Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 HÖHÖ HÖ HÖ!Haru inte sett dedär gubbarna innan Killis? Fett softa är de! Inte mer än Fiddens före detta avatar.
david.roennlund Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag lär ju ha det rörigaste skrivbordet... <snip> "längsta.txt", har du backupat hela den här tråden eller? 🙂 Såklart man backupar längsta ! I denna oroliga tid där röster höjs för ett raderande av både längsta och hela kära OT avdelningen 🙂
Fidden Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 (redigerat) hittade ett kilo rödgula trumpetsvampar på promenaden 😉 Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra av dem... Redigerat 16 augusti 2007 av Fidden
Fidden Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag lär ju ha det rörigaste skrivbordet... <snip> "längsta.txt", har du backupat hela den här tråden eller? 😉 Svar ja! 😄 Det är första inlägget, sparade det inför forumflytten 🙂
Dingbats Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Jag lär ju ha det rörigaste skrivbordet... <snip> "längsta.txt", har du backupat hela den här tråden eller? 😉 Svar ja! 😄 Det är första inlägget, sparade det inför forumflytten 😄 🙂
Recommended Posts