Jump to content
Annons

Varm röst söker musik


jeanette

Recommended Posts

Har en varm,, EJ gäll röst som passar bra till visa,, svenskt,, country,, melankoliska låtar,, låtar med känsla i ,, Behöver du någon,,??,,,

Hör av dig så ser vi om vi passar "ihop",,,, 😛

Går bra även på ,,,

mayahoo@hotmail.com

J

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad är det för typ av sammarbete du hade tänkt dig? Om det bara är "på kul" och för övning så håller jag just nu på att jobba på en coverversion av den gamla härliga låten "Alfie". Skulle det kunna vara något kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för typ av sammarbete du hade tänkt dig? Om det bara är "på kul" och för övning så håller jag just nu på att jobba på en coverversion av den gamla härliga låten "Alfie". Skulle det kunna vara något kanske?

Vad är det för gammal härlig låt? Är det jag som är obildad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har skrivit material till en hel plfatta med scandicana. Stillsamma låtar på engelska med ett stånk av amerikansk folkmusik, pop och country. En producent har nappat på materialet och ska hjälpa mig att spela in platytan under sommaren/hösten. Jag har lite kontakter på ett fåtal gig. Målsättningen är att spela in plattan coh sedan gå ut och lira och få sålt skivor vid speltillfället. Lite kvinnlig stämsång skulle garanterat ge en bra krydda åt låtarna. Vill du höra materialet och känna på det lite kan du ringa mig på 0705 - 309 610 eller skicka ett e-postmeddelande till state.lycke@gbgsd.se

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
Vad är det för typ av sammarbete du hade tänkt dig? Om det bara är "på kul" och för övning så håller jag just nu på att jobba på en coverversion av den gamla härliga låten "Alfie". Skulle det kunna vara något kanske?

Tack för din tanke,, tror att jag vill göra lite mer "allvarliga" saker,, men tack ändå,, kram Jeanette

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...