Jump to content
Annons

Låtskrivare


henning

Recommended Posts

Dina pengar har en lista över "Glassjobben! Sköna kneg som ger bra stålar" På plats 6 av 6 så ligger låtskrivare som enligt dem ger fett med pengar fast man endast behöver jobba två timmar om dagen.

Schysst, inte visste jag att vi hade så många som hade det så bra på det här forumet...??? 😏

Idiotartikel skulle jag säga... 😛

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"– Sist jag var i Miami låg vi på varsin luftmadrass i poolen i 35 graders värme, jag och min kompis Nina, som också är låtskrivare. Vi gjorde upp en regel: Varje gång vi stötte i poolkanten med madrasserna var vi tvungna att hosta ur oss varsin en textrad till låten som vi höll på med."

Låter som nåt jag skulle kunna göra om dagarna.. nån som hänger på? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

"– Sist jag var i Miami låg vi på varsin luftmadrass i poolen i 35 graders värme, jag och min kompis Nina, som också är låtskrivare. Vi gjorde upp en regel: Varje gång vi stötte i poolkanten med madrasserna var vi tvungna att hosta ur oss varsin en textrad till låten som vi höll på med."

Låter som nåt jag skulle kunna göra om dagarna.. nån som hänger på? 😆

Om det är stiltje blir det ingen låt och ingen cash.

Lite opålitligt.

Fattig som en loppa och skylla på vädret....

Link to comment
Dela på andra sajter

"– Sist jag var i Miami låg vi på varsin luftmadrass i poolen i 35 graders värme, jag och min kompis Nina, som också är låtskrivare. Vi gjorde upp en regel: Varje gång vi stötte i poolkanten med madrasserna var vi tvungna att hosta ur oss varsin en textrad till låten som vi höll på med."

Låter som nåt jag skulle kunna göra om dagarna.. nån som hänger på? 😊

Näha... Så hårt tänker inte jag jobba iaf... 😛

Edit: Jag menar, tänka att få släpa madrassen till poolen varje dag, fram och tillbaka... 😳

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

"– Sist jag var i Miami låg vi på varsin luftmadrass i poolen i 35 graders värme, jag och min kompis Nina, som också är låtskrivare. Vi gjorde upp en regel: Varje gång vi stötte i poolkanten med madrasserna var vi tvungna att hosta ur oss varsin en textrad till låten som vi höll på med."

Att ens uttrycka sig i dessa ordalag vittnar ju om hur löjligt alltsammans är. Dessutom är första meningsbyggnaden helt katastrofal! 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

"– Sist jag var i Miami låg vi på varsin luftmadrass i poolen i 35 graders värme, jag och min kompis Nina, som också är låtskrivare. Vi gjorde upp en regel: Varje gång vi stötte i poolkanten med madrasserna var vi tvungna att hosta ur oss varsin en textrad till låten som vi höll på med."

Att ens uttrycka sig i dessa ordalag vittnar ju om hur löjligt alltsammans är. Dessutom är första meningsbyggnaden helt katastrofal! 😊

Och jag undrar hur mycket ni tjänade på texten ni skrev i poolen?

"Sköna kneg som ger bra stålar" var det

Redigerat av 4Trax
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...