Jump to content
Annons

MadTracker 2 har slutat att fungera


Anarchos

Recommended Posts

Ja som sagt mitt MadTracker 2 har slutat att fungera bara sådär.

När jag öppnar programmet är det inte längre ett tomt dokument som det brukar utan istället en låt. Så här ser det ut: http://img57.imageshack.us/img57/4416/namnlsjx9.jpg

När jag tar nytt nytt projekt kommer det inte upp ett tomt dokument utan det är fortfarande samma låt! 😠

När jag öppnar midis kommer det inget ljud m.m.

Jag har även försökt att flytta på den där låten men då startar inte programmet.

Vore otroligt tacksam för lite hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 år senare...
Ja som sagt mitt MadTracker 2 har slutat att fungera bara sådär.

När jag öppnar programmet är det inte längre ett tomt dokument som det brukar utan istället en låt. Så här ser det ut: http://img57.imageshack.us/img57/4416/namnlsjx9.jpg

När jag tar nytt nytt projekt kommer det inte upp ett tomt dokument utan det är fortfarande samma låt! 😉

När jag öppnar midis kommer det inget ljud m.m.

Jag har även försökt att flytta på den där låten men då startar inte programmet.

Vore otroligt tacksam för lite hjälp.

* Ibland programmer du addade kan ändra system egna parametrar att MT fungerar inte längre. Så, vilken program addade du sist?

Alltid är bra att göra någon backup från system som fungerar. Om fungerar något inte längre har du möjlighet att "dra tillbaka" och prova igen så att hitta harmoni.

*VST - använd bara dem som fungerar med MT.

Prova och skriva hur fungerar det, och ge inte upp. Om du har hittat redan fel, skriva gärna hur varit det.

Redigerat av synthjx
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...