Jump to content
Annons

Elektronik-frågor!


IDF

Recommended Posts

Har skickat iväg ett mail till killen i Australien som säljer kretskort. Kostar bara ca 130 SEK inkl. internationell frakt står det på hemsidan.  🙂

Får se om han fortfarande har några kvar. Isf. blir det att rota i lådorna och se vilka komponenter som måste införskaffas. Har en del som ligger.. Känns som att det svåraste blir att få till en snygg låda.  😄

du kan få hela listan av mig om du vill.. 🙂

snacka med ngn som har en BRA fräs som kan mecka de o så..

Sådärja. Det finns kort kvar så förhoppningsvis har jag ett om någon vecka. En lista är ju alltid bra. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har skickat iväg ett mail till killen i Australien som säljer kretskort. Kostar bara ca 130 SEK inkl. internationell frakt står det på hemsidan.  🙂

Får se om han fortfarande har några kvar. Isf. blir det att rota i lådorna och se vilka komponenter som måste införskaffas. Har en del som ligger.. Känns som att det svåraste blir att få till en snygg låda.  😄

du kan få hela listan av mig om du vill.. 🙂

snacka med ngn som har en BRA fräs som kan mecka de o så..

Sådärja. Det finns kort kvar så förhoppningsvis har jag ett om någon vecka. En lista är ju alltid bra. 🙂

adda mig på msn, så skickar jag allt jag har!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...