Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Elof (oregistrerad)
Postat

JAAAAAA!!! 😳

Äntligen, det är som det pirrar i magen och bränner i plånboken, haha!

Postat
JAAAAAA!!! 🙂

Ja visst 😄 Först OS X 10.5 för typ 1500:- sen logic upgrade för säkert 3000:-

Då får en annan vänta med Neve bundlen och slå till på det istället.

Studio kommer säkerligen visa lite vad som kommer vara nytt och även på andra siter. Annars så ska jag krama ur nyheterna av kompisen! 🙂

Får ju hoppas på att Leopard funkar ihop med tredjepartsdelen. Minns att det tog ett par månader för UA att komma med kompatibelt plugpaket till Tiger.

Bara hålla tummarna!

Glaskatten (oregistrerad)
Postat
JAAAAAA!!! 🙂

Ja visst 😄 Först OS X 10.5 för typ 1500:- sen logic upgrade för säkert 3000:-

Os X 10.5 kommer nog inte kosta mer än 1195.- eller ännu mindre p.g.a. dollarns ras även logic upgrade lär bli billigare än du skriver...

Postat

Spännade! Eller rättare sagt...oh nej!

Håller på förfullt att lära mig Logic Pro 7 - nu blir det ju ännu mer att försöka lära sig. Puh! 😏

Men visst ska det bli kul att se vad för nyheter som dyker upp i 8:an.

Postat
Ähum..."källa?"

Ja, egentligen ingen alls mer än om du kan hitta nåt här: http://www.thenammshow.com/

Sen har jag svårt att tro att kollegan skulle hitta på att han skulle gå på den visningen nu på onsdag!

Sen kan man ju alltid googla lite själv!

Det är just det. Ingen annan än din kompis verkar veta något. På hela internet. Jag säger inte att du har fel (utom på datumet). De bör ju ha någonting att släppa eftersom de är på plats, och det är ju dags för en större uppdatering, och det vore rimligt att släppa det efter att leopard är klart, men att gå från det till att bombsäkert proklamera att Logic 8 visas upp på onsdag är ett lite stort steg.

Postat (redigerat)

Fredag nu å fortfarande inget Logic 8 😏

Va e de för j..la polare du har ? 😆

Ett släpp ihop med Leopard OS X 10.5.0

Fast hur det går ihop fattar jag inte då OS X 10.5 ryktas komma Mars/April.

Redigerat av Piccazzo
Postat
Fredag nu å fortfarande inget Logic 8 😏

Va e de för j..la polare du har ? 😆

Ett släpp ihop med Leopard OS X 10.5.0

Fast hur det går ihop fattar jag inte då OS X 10.5 ryktas komma Mars/April.

Logic kanske också kommer då trots att de presenterar det nu 😉

Postat
Logic kanske också kommer då trots att de presenterar det nu 

För det första så har Logic 8 INTE blivit presenterat och kommer med största sannolikhet inte bli det heller.

För det andra Varför skulle dom presentera en produkt som dom ändå inte tänker släppa förränn om två månader ?

För det tredje så brukar apple oftast släppa sina uppdateringar eller OS ca 30 dagar efter att dom officiellt har presenterats.IPhone må vara undantaget med det är å andra sidan en helt ny produkt.

Postat
Logic kanske också kommer då trots att de presenterar det nu  

För det första så har Logic 8 INTE blivit presenterat och kommer med största sannolikhet inte bli det heller.

För det andra Varför skulle dom presentera en produkt som dom ändå inte tänker släppa förränn om två månader ?

För det tredje så brukar apple oftast släppa sina uppdateringar eller OS ca 30 dagar efter att dom officiellt har presenterats.IPhone må vara undantaget med det är å andra sidan en helt ny produkt.

Att Logic inte är presenterat vet jag mycket väl men vad gäller presentationer så är min uppfattning att Apple gör allt för att överraska och sällan gör som andra, dvs man kan inte tro eller anta nånting förrän de väl presenterat nåt.

Postat

Hade dom varit på g med en ny logicversion till namm så hade dom säkert sagt nåt om den på keynoten häromveckan också... tror vi får vänta till nästa keynote, minst.

Postat
Hade dom varit på g med en ny logicversion till namm så hade dom säkert sagt nåt om den på keynoten häromveckan också... tror vi får vänta till nästa keynote, minst.

Tyvärr måste jag hålla med. :rolleyes:

Postat

Verkligen inte!

Det var rätt många saker som utelämnades på Keynoten. T ex Mac OS X 10.5 och iLife'07. Detta förmodligen för att inte stjäla rampljuset från iPhone. Nästa version av Mac OS X är tidigare planerad att släppas under våren 2007. Nu kan det visserligen betyda slutet av April, men ändå. En ny version av Logic känns rätt viktig nu när Cubase släppt sin nya version. Jag vet inget, men det känns rimligt att anta att vi kommer få se nya saker med Logic under detta året.

Postat
Jag vet inget, men det känns rimligt att anta att vi kommer få se nya saker med Logic under detta året.

Tror oxå det , sedan är ju frågan NÄR ? 🙂

Skall snart inhandla en Fullmatad Macpro men drar mig att köpa den innan

dom släpper OS X 10.5 och/eller Logic 8 då den kan vara att en ny dator ploppar upp oxå ? Man vet ju alldrig med apple riktigt.

Men innan mars blir det i alla fal inte då RME släpper sina PCIe kort då.

Och ett sådant MÅSTE :rolleyes: man ju ha.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.