Jump to content
Annons

sfan00 aka IDF släpper skiva!


IDF

Recommended Posts

Annons

OK, inte vad jag brukar lyssna på i vanliga fall, dock känns låt nr. 3,5 och 6 (som är bäst) mer som något vettigt och uppbyggligt...för många tillskruvade superspeedrytmer för min smak i de andra, annars är det ballt och maskinellt på gränsen till industryelectronica vilket du säkert menar+lagom skruvat... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt, det här är den skivan du snackade om förut va? Den som skulle släppas i december? 😱

Ska ladda hem när jag kommer hem.

Hem när jag kommer hem...? Hem när jag kommer hem. Hemhemhem.

jepps..fast de låtarna jag tänkt släppa då, kom inte med alls.. 😳

däremot kommer jag försöka satsa cirka 80% på att släppa en till platta i mars/april!!!

lagom till våren kommer det att finnas en till iaf. 😄 om inte mer skruvad då självklart.. 😉

tanka o tänk på droger. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, inte vad jag brukar lyssna på i vanliga fall, dock känns låt nr. 3,5 och 6 (som är bäst) mer som något vettigt och uppbyggligt...för många tillskruvade superspeedrytmer för min smak i de andra, annars är det ballt och maskinellt på gränsen till industryelectronica vilket du säkert menar+lagom skruvat... 😄

haha inte många gånger jag har hört folk säga

"inte vad jag lyssnar på vanligtvis,men spår 6 är bra!"

😱

fan, om ni inte gillar det, säg det och säg gärna varför!! 😳

fö. var jag på utflykt inatt!!

satt o körde runt i norrköping med min bil i en timme.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar!!! Man kan ju inte undgå att dra squarepusher/venetian snares-paralleller. För min del skulle du kunna få dra på en växel till både i tempo och det experimentella, men det är ju bara min smak 😄 . Har du någonsin funderat på att köra live?

man tackar man tackar!!

den här skivan är tänkt mer som ett arbete att få folk att se vad jag gör. jag har knappt alls hojtat med vad jag gör musik under de här året som jag vart aktiv på forumet.

tänkte att det var dags för ett släpp när jag ändå har allt material, och nu på två dagar kan jag berätta att under 40 timmar har 85 pers laddat ner skivan. 😄 dessutomhar skivan skickats brevid sajten o på msn o så..

jag har aldrig spelat elektroniskt live. har lirat döds o skit live, men aldrig ngt sånt här..

jag har material för flera timmar och jar har prylar att leka med. just tell me when and när..!? 🙂

om live-gig uppkommer, kommer jag att säga till!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar......

Coolt!

bra det!! :rolleyes:

nu har jag 4 färdiga låtar .. en platta till kommer att släppas om cirkus en och en halv månad!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...