Jump to content
Annons

Mats Orbation


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Jag gav honom en tillsägelse i tråden om Röyksopps hårddiskkrasch efter han hade gått till personligt angrepp mot en tidigare postare. Enligt honom själv var hans betéende ett sätt att locka till sig admins ögon för att bli raderad. Han hittade ingen funktion för att ta bort sitt konto - och det har han ju rätt i.

Ett något udda tillvägagångssätt kan man kanske tycka - man behöver ju inte reta upp en trevlig community som denna för att avsluta sitt medlemskap. Ett enkelt pm till en admin räcker ju utmärkt 😮

Ska lägga upp en länk till adminlistan och moderatorerna på förstasidan.

Mvh

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte misstar mig så har även JAG en varning...och du med nattis...efter vår "duell" i den där tråden om piratkopiering.

Är det som i fotboll: 2 varningar= utvisning?

Jag vill också påpeka att jag efter den varningen bättrat mig...eller bättrat och bättrat...de som läser den tråden ser säkert själv att jag inte skrev nåt dumt, kränkande eller använde fula ord, jag bara var tvungen att ryta till lite...

Nu struntar jag i det och är här och snackar musik, vilket jag ska göra NU!

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt honom själv var hans betéende ett sätt att locka till sig admins ögon för att bli raderad. Han hittade ingen funktion för att ta bort sitt konto - och det har han ju rätt i.

Hmm, hörde att Mats O. också häromdan frös om fötterna, så han lät en ångvält köra över dom, vips in på sjukan och på med varma bandage. Smart va!? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
...

de som läser den tråden ser säkert själv att jag inte skrev nåt dumt,

...

Hehe, det är väl inte riktigt sant?

Men nu struntar jag i det och är här och snackar musik, vilket jag ska göra NU!

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

"I framtiden kanske alla mjukvaror är gratis men fulla med reklam som pop-ups efter varje inspelat audiospår, eller namn som "McDonalds reverb" eller "CocaCola Flanger". Musiken kanske ser liknande utveckling med företagsnamn i texterna."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...