Jump to content
Annons

Rockout


Wibben

Recommended Posts

* LÅTNAMN: Rockout

* ARTIST/GRUPP:Wibben

* GENRE:Rock/Hård Rock

* LÅTLÄNGD: 3:55

* KOMPOSITÖR: Wibben

* PRODUCENT: Wibben

* EV. MEDVERKANDE: Wibben

* INSPELNINGSÅR: 2007

* FORMAT: MP3 128kbps

* STORLEK: 3.6mb

* STATUS: Work In Progress

* LÅTLÄNK:

Tjo!

Här är en liten rockig historia tungt inspirerad av Nickelback och dylikt.

Sitter och fortsätter att leta efter det fetaste rockljudet, men hittar det inte riktigt.

Detta behöver finputs så klart och har tappat en hel del kvalité efter jag kodade ner det till MP3 (måste lära mig det där ordentligt) men hoppas ni gillar det.

Rock_out_004_01.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena Vibben.

Här vare rock vibbar.Virveln låter lite burkigt,fetare med ett litet häng kanske..Snyggt lirat på guran..Blir det ingen sång?

Känns lite enformigt hela stycket så här långt 1:50 in i låten.Där kom ett stick,schysst! Det bröt av lite tristess,men jag tänker lyssna klart,jag ger inte upp!

3.22 har gett upp hoppet om att få höra sång 😱 Och där tog det slut.Snyggt outro.

Inga direkta fel på mix och lir,lite tomt utan sång - jaga en sångare,så kommer dina proddar att lyfta en hel del.

Vanligtvis så är detta inte min genre,men det var ändå lite kul att lyssna på.Tack för mig.

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön låt, gött ös... inte så kul utan sång dock. Enda ljudmässiga jag egentligen skulle klaga på är baskaggen som i min smak låter lite för plastig. Skulle gärna vilja höra låten med sång på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar inte att ladda ner genom studios server för mig så det vore skitschysst om du kunde länka till filen på annat sätt istället (är väldigt svag för post-grunge och liknande så vore kul att lyssna på låten:D)

Redigerat av Angelflame
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla komentarer! Alltid kul att få lite feedback på det man pysslar med 😄

AngelFlame: Högerklicka och välj Save Target As (Spara mål som) och döp filen till VadSomHelst.mp3

Hoppas du gillar det =)

Jag jobbar på att skriva text till den och ska själv försöka sjunga in sen. Jag är ingen sångare så risken att det kommer låter hemskt är väldigt trolig. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir så förbannat J-la frustrerad över att jag inte lyclas ladda hem alla låtar från forummet.... kanske 30% funkar resten blir en html-sida som ser ut så här:

mp3-Studioforum.JPG

Jag har testat med Explorer med, och högerklick>spara som - och sparar jag som vill han spara låten som index.html ?!?!?!

WHY?

mvh

EDIT: testade att döpa om filen till*.mp3 ....funkade fint då.

Redigerat av Kurt Cobain
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...