Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 YES! Nu har jag äntligen fått igång kreativiteten! 😄 :D Håller på med en låt om Otto von Bismarck nu, baserat på en idé jag fick i natt innan jag somnat. 😄
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 YES! Nu har jag äntligen fått igång kreativiteten! 😄 :D Håller på med en låt om Otto von Bismarck nu, baserat på en idé jag fick i natt innan jag somnat. 🙂 😄 Och det är...? 😄
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Jag har redan gjort en låt om Gustav III, och den här kommer bli ungefär samma stuk, så min nästa skiva kommer typ vara "tema: halvskustiska låtar om historiska ledare" 😄
Fidden Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Jag har redan gjort en låt om Gustav III, och den här kommer bli ungefär samma stuk, så min nästa skiva kommer typ vara "tema: halvskustiska låtar om historiska ledare" 😄 Fältherren loa falkman ska också vara med va?
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Otto_von_Bismarck 😄 Jag har redan gjort en låt om Gustav III, och den här kommer bli ungefär samma stuk, så min nästa skiva kommer typ vara "tema: halvskustiska låtar om historiska ledare" 😄 Fältherren loa falkman ska också vara med va? Haha, nej han var på förra. 😄
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 En fet jävla snus och en kopp kaffe kanske? Inte vad jag skulle vilja ha just nu, men funar det för dig så.
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Min nya låt har typ samma ackord som Här kommer alla känslorna på en och samma gång 🙁
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Stackars dig 🙁 Har du gjort en skiva alltså? Får man höra den? 🙁
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Stackars dig 🙁 Har du gjort en skiva alltså? Får man höra den? 🙁 Ja, dvs. en radda låtar som jag bränt ut påskiva och gjort omslag till och gett till några jag känner 🙁 Följ bara min WWW-länk så finns låtarna där.
Dingbats Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁 Haha, 500 spänn på att det är du som inte klarar av det bara! 🙁 🙁
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Det är nästan omöjligt att ta ett F på min akustiska utan att några strängar blir dämpade. 🙁 Haha, 500 spänn på att det är du som inte klarar av det bara! 😄 🙁 Möjligt 🙁 Men strängarna är svåra att trycka ner där. Mycket lättare att ta ett likadant ackord fast längre upp på halsen. 😄
david.roennlund Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Kan blåsan sprängas? 🙁 mm, om du håller dig för länge (och lyckas att inte kissa på dig) så sprängs blåsan säkert 🙁 Sen är du DÖÖÖÖÖÖDDDD 🙁
Neosus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Nä om man ska göra nått vettigt kanske... Lira spel! 😄 ...vad för spel ska jag lira då? 🙁 Äh... skiter it! 🙁 hm.. 🙁
Recommended Posts