Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Är Sandra din brud, Pazo? 😄

Tina är grym på att sjunga! Gissa om det ska användas. 😄

haha. Jag tror han menade sandra overkill 😄

Jag har ingen tjej 😄

Jahaaaa, naturligtvis! 😄

Okej.. 😆

Postat

någon kirurg i huset? tror jag har en glasbit i stortån som nu efter 3 veckor har börjat protestera mot sin bostad.

Postat
någon kirurg i huset? tror jag har en glasbit i stortån som nu efter 3 veckor har börjat protestera mot sin bostad.

aj 😄

Än så länge är det inte farligt, men jag börjar ana ugglor i foten.

Men nu ska jag sova! Gonatt pöjkah!

Postat

aj 😄

Än så länge är det inte farligt, men jag börjar ana ugglor i foten.

Men nu ska jag sova! Gonatt pöjkah!

Jag hade en ros-törne i fingret i ett år. En dag tittade den ut och ville inte bo kvar. Kanske är det samma sak som händer här? Fast glas verkar ju läskigare. 😄

Godnatt, Fiddeliddelej.

Postat

kul.... 😆

Ljumsken gör fortfarande ont så jag fick gå konstigt hela vägen hem för att minimera smärtan. Och sen till råga på allt blev de versta snöfallet! snoar som fan. gå sakta hemmåt en lång väg i detta 😮

Postat
Och sen till råga på allt blev de versta snöfallet! snoar som fan.

😆 Det ska du vara glad över! Här har det inte varit nån snö sen kaoset i början av november.

Postat

Snö? Är det det där vita som man brukade mula småskitarna med i högstadiet? Jag börjar glömma bort vad fan det är... 😆

Det är bara inte samma sak att ta is från frysen och mula syrran... 😮

Postat
Första dagen i skolan idag ju 🙂

😮 Och du är glad över det? Jag tror inte att jag en enda dag under hela min skoluppväxt varit glad över att börja skolan... 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.