Pico Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Usch vad jag är trött. Hmm, så kring en minut mellan posterna för att den senare skall bli "en egen"?
Neosus Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Äh, jag orkar inte tänka! 😱 Äh... skitenkelt jue alla siffror över 8 va så lägger man sjuan... Står det add före nån siffra va så struntar man i sjuan va å bara kör på lixom tar man 6 så är det bara att köra på 6...lixom va... efter som 6 kommer före 8... 😱 Ja inget snuskit nu va... 😕
Emulator Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Men hallå puckon, nu får ni skärpa er! Denna forumdelen är OFF TOPIC! Inget jävla musikersnack om jag får be! 😱 musikersnack? 😕 jag diskuterade ju matlagning, och hur salladen jag komponeared tedde sig. 😱 Inga sådana påhopp om jag får be 🙂
Fidden Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Da great NINJA comes and kicks your ASSES --> 😕 (jag har ätit lite ärtor och det gör mig aggressiv)
Fidden Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Det är tur att man har på sig sina turbobyxor, så man hinner läsa alla inlägg.
Fidden Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Det var länge sedan man hörde något beskrivas som "IBM kompatibelt".
Micke H Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Det var länge sedan man hörde något beskrivas som "IBM kompatibelt". Jag är inte IBM-kompatibel... 😛
Neosus Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 😱 ...hur ska jag orka repa ikväll´ra? Kommer att somna.. 😄
Overkill Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱 Pazo, jag skickade tröjan förut! 😆
Dingbats Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱 Grattis! 😆
Dingbats Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Jag har tråkigt......................................................................... ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ................................................................................ . ..............................................................................SÅ tråkigt
Recommended Posts