Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Usch vad jag är trött.

Hmm, så kring en minut mellan posterna för att den senare skall bli "en egen"?

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Äh, jag orkar inte tänka! 😱

Äh... skitenkelt jue alla siffror över 8 va så lägger man sjuan... Står det add före nån siffra va så struntar man i sjuan va å bara kör på lixom tar man 6 så är det bara att köra på 6...lixom va... efter som 6 kommer före 8... 😱

Ja inget snuskit nu va... 😕

Postat
Men hallå puckon, nu får ni skärpa er! Denna forumdelen är OFF TOPIC! Inget jävla musikersnack om jag får be! 😱

musikersnack? 😕 jag diskuterade ju matlagning, och hur salladen jag komponeared tedde sig. 😱

Inga sådana påhopp om jag får be 🙂

Postat

Da great NINJA comes and kicks your ASSES --> 😕

(jag har ätit lite ärtor och det gör mig aggressiv)

Postat

Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱

Pazo, jag skickade tröjan förut! 😆

Postat
Jag var på möte precis 😄 Jag ska skriva en krönika, "hetast just nu" på internet och tips inför sommaren samt eventuellt en intervju med en tjej som gör lumpen. 500 kronor per grej! ASBRA! 😱

Grattis! 😆

Postat

Jag har tråkigt.........................................................................

................................................................................

.

................................................................................

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..............................................................................SÅ tråkigt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.