Dingbats Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Jag fick en vinylskiva av min gudmor idag, Pixies Surfer Rosa! 😉 Men jag kan inte spela den för jag har ingen spelare, men ändå!
Pazo Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Jag fick en vinylskiva av min gudmor idag, Pixies Surfer Rosa! 😄 Men jag kan inte spela den för jag har ingen spelare, men ändå! Jag kan med bra ljud å allting! 😉
Dingbats Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Vad är egentligen skillnaden mellan produktion och mixning...? 😉
Overkill Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 I don't fuckin' care! 😄 Någon som testat Squier Obey Tele Collage? 😉
Pazo Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Vad är egentligen skillnaden mellan produktion och mixning...? 😉 Vet du inte? 😄 Mixning är en del av produktionen jue 😄
Dingbats Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Vad är egentligen skillnaden mellan produktion och mixning...? 😉 Vet du inte? 😄 Mixning är en del av produktionen jue 😄 Vad är de andra delarna då? 😄
Pazo Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Vad är egentligen skillnaden mellan produktion och mixning...? 😉 Vet du inte? 😄 Mixning är en del av produktionen jue 😄 Vad är de andra delarna då? 😄 spela in, göra ljuden, bestämma alla ljud, göra låten öht 😄
Emulator Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Vad är egentligen skillnaden mellan produktion och mixning...? 😉 Vet du inte? 😄 Mixning är en del av produktionen jue 😳 Vad är de andra delarna då? 😕 spela in, göra ljuden, bestämma alla ljud, göra låten öht 😳 Producenten är väl den som har totalansvar för ljudbild, vilket innefattar val av ljud, effekter, arrangemang etc. Mixning för mig är mer att ställa nivåer och sends....å andra sidan är jag ingen studiomusiker så jag gissar lite. 😳😉 Lugnt här ikväll.... 😱
pompe Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 -Höble dömdöm! -Aaah...gubblidubbsnufs? -Plingedinsping kalstofsiplott, rummeldremmelistiminkpinkering 😉
musik (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 För många mandelkubbar samma kväll är inte bra för magen!
musik (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Post-alkohol-syndrom Japp, det har jag läst om! En kille som beställde whiskey från Internet, men när brevbäraren hade lagt det i postlådan så visade det sig att flaskan hade gått sönder.
Krokodil Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Post-alkohol-syndrom Japp, det har jag läst om! En kille som beställde whiskey från Internet, men när brevbäraren hade lagt det i postlådan så visade det sig att flaskan hade gått sönder. Vilket slöseri med glasflaskor!
Pico Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Någon som testat Squier Obey Tele Collage? 😲 Ugh... är det inte varning för epilepsianfall? 🙂
Overkill Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Någon som testat Squier Obey Tele Collage? 😲 Ugh... är det inte varning för epilepsianfall? 😄 🙂 Kul om man står på scen och så får hela publiken epilepsianfall 😄
Overkill Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Oj vad det stormar! 😲 Jadu, det har kännts som om fönstret vart på väg att blåsa in ett antal gånger inatt.
Recommended Posts