Jump to content
Annons

Här kommer en till!


AtticVibesProduction (oregistrerad)

Recommended Posts

AtticVibesProduction (oregistrerad)

Hej, ännu en ny medlem som vill säga hej och förklara vem han är!

Jag har aldrig varit inne här innan men har hört att det finns en del bra saker att ta del av här!

Har precis skaffat en studio med en vän och tänkte gå vidare från Beatmakare till producent. Har precis tagit del av en studiecirkel som en av medlemmarna på detta forumet har startat angåeende mixning och ljudteknik. Tusen tack för allt! (Vet inte vad du heter här!)

Jag gör som sagt beats, och då menar jag innom hiphopens breda ramar, allt från reggaeinspererat till trasiga synthljud!

Hoppas att trivas och få mycket kunskap och kanske ett och annat samarbete med sångare/sångerskor eller rappare, eller bara någon som är duktig på något instrument och vill göra något samarbete!

Anton/Maurus/Attic Vibes Production! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Välkommen.. Och god jul..

Beats.. När jag sitter o gör beats så blir det ALLTID bara drum n bass. Alltid!

Vad jag än har för känsla, så blir det DnB rakt av. Jag KAN inet göra hiphop.

Så. Grattis. =)

känner igen det där.. skulle göra mjuk o mysig ambient med popinslag.. råkade bli fet breakbeat i 145 istället.. 😱

hrmm.. välkommen hit menar jag..

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen.. Och god jul..

Beats.. När jag sitter o gör beats så blir det ALLTID bara drum n bass. Alltid!

Vad jag än har för känsla, så blir det DnB rakt av. Jag KAN inet göra hiphop.

Så. Grattis. =)

känner igen det där.. skulle göra mjuk o mysig ambient med popinslag.. råkade bli fet breakbeat i 145 istället.. 😄

hrmm.. välkommen hit menar jag..

😆

Ha jag är inte ensam asså.. Känns skönt, såg att vi var från samma stad, kNorrköping.. Kanske är ngt med staden som gör det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...