Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÄn som fÄtt respons frÄn Breitholtz och kompani?

Vi har begÀrt men inte fÄtt Àn.

UnderlĂ€ppen darrar redan 🙂

Annons
  • Svar 61
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postat

OjdĂ„, nej det har jag inte begĂ€rt. 🙂

Postat

Nix, Àr inte "ens" reggad.

Andrew (oregistrerad)
Postat

Hehe vi har slĂ€ngt upp lite lĂ„tar dĂ€r med men inte begĂ€rt nĂ„n proffsrec dock. KĂ€nns lite lönlöst med tanke pĂ„ att de flesta lĂ„tar vi har Ă€r över 5 min. Inte direkt radiovĂ€nliga haha... đŸ„° (bla bla vi gör musik för oss sjĂ€lva, artistisk integritet och sĂ„n skit haha)

DÀremot Àr det roligt att fÄ konstruktiv kritik av de andra dÀr. KÀnns som en bra atmosfÀr...

Men lite sugen Ă€r man ju. 🙂

😛

Postat

Nystartat försök till svensk motsvarighet av myspace, typ, drivs av tv4 och sony/bmg om jag inte minns fel.

Postat
NÄgon hÀr som har reggat sig pÄ www.allears.se ?

jag gjorde det precis. MĂ„ste kolla vad detta Ă€r 😏

JodÄ, jag Àr reggad och har lagt upp ett par tre lÄtar. Dom har fÄtt mellan 4 och 7 lyssningar vardera, samtliga gÄnger Àr det jag sjÀlv som lyssnat pÄ dom.

Postat
NÄgon hÀr som har reggat sig pÄ www.allears.se    ?

jag gjorde det precis. MĂ„ste kolla vad detta Ă€r 😏

JodÄ, jag Àr reggad och har lagt upp ett par tre lÄtar. Dom har fÄtt mellan 4 och 7 lyssningar vardera, samtliga gÄnger Àr det jag sjÀlv som lyssnat pÄ dom.

Vad dystert, mer liv hÀr isf.

Postat
TĂ€nker inte registrera mig, jag vill inte bli signad av Sony BMG.

đŸ˜±

För risken Ă€r ju överhĂ€ngande att man blir tvĂ„ngssignad om man lĂ€gger upp prylar dĂ€r... đŸ˜±đŸ˜‰

Postat

Jag Àr reggad och har lagt upp fem lÄtar.

En i countrylistan har lyssnats pÄ 63 gÄnger!

Satsa pÄ country grabbar och grabbor:-)

/Janne

Postat

Jag önskar att nÄgon kunde kombinera myspaces funtionalitet med allears populÀritet... nej tvÀrtom menar jag.

Postat

đŸ˜±

För risken Ă€r ju överhĂ€ngande att man blir tvĂ„ngssignad om man lĂ€gger upp prylar dĂ€r... đŸ˜±đŸ˜‰

Det Àr skitjobbigt, jag fÄr nobba dom varje dag, och dom FATTAR liksom inte. Har spelat in pÄ telefonsvararen nu att "om det Àr SonyBMG som ringer nu igen, sÄ Àr svaret NEJ! Ni andra kan lÀmna meddelande efter pipet. pip."

Postat (redigerat)

:rolleyes:

För risken Ă€r ju överhĂ€ngande att man blir tvĂ„ngssignad om man lĂ€gger upp prylar dĂ€r... :rolleyes:🙂

Hahaha

Fan vad bull att bli tvÄngssignad! Speciellt av Sony/BMG.

"HĂ€r Ă€r din nya lĂ„t, I love you, baby. Den Ă€r skriven av en kille i USA, vi spelar in den pĂ„ lördag, syynd." 🙂

Redigerat av brynge
Postat

😆

För risken Ă€r ju överhĂ€ngande att man blir tvĂ„ngssignad om man lĂ€gger upp prylar dĂ€r... 😉😆

Det Àr skitjobbigt, jag fÄr nobba dom varje dag, och dom FATTAR liksom inte. Har spelat in pÄ telefonsvararen nu att "om det Àr SonyBMG som ringer nu igen, sÄ Àr svaret NEJ! Ni andra kan lÀmna meddelande efter pipet. pip."

😆

Postat

Jag sĂ„g en hallĂ„a i TV4 pusha för siten nu igĂ„r och tĂ€nkte herregud, TV4, Holywoodkanalen..... dĂ„ kan det inte vara sĂ€rskillt seriöst. 🙂

Postat

Har varit inne Ä kollat pÄ AllEars ocksÄ, men det tilltalade inte mig

pÄ nÄtt sÀtt.

//S

Postat

😄

För risken Ă€r ju överhĂ€ngande att man blir tvĂ„ngssignad om man lĂ€gger upp prylar dĂ€r... 🙂😆

😆

😄

Ja, man kan ju vid gudarna hoppas pĂ„ att dom kollar "NIX-registret" innan dom ringer... eftersom att man har anmĂ€lt sig dĂ€r... 😆

Postat
Det Ă€r vĂ€l bra att synas pĂ„ sĂ„ mĂ„nga stĂ€llen som möjligt eller? 😄

Det Ă€r nog alldeles utmĂ€rkt, denna föregĂ„ende följetong tog bara lite fart av Dingbats tillfĂ€lliga infall av att riskera att bli signad av Sony/BMG... Det Ă€r vĂ€l ungefĂ€r av samma anledning jag inte köper tirisslotter... plötsligt hĂ€nder det... 🙂

Postat (redigerat)
Det Ă€r vĂ€l bra att synas pĂ„ sĂ„ mĂ„nga stĂ€llen som möjligt eller? 😄

FrÄgan Àr om man syns överhuvudtaget.

Det Àr över 10 000 band registrerade med minst lika mÄnga lÄtar.

Demo-sÀcken pÄ skivbolagets kÀllargolv har blivit digital!

Edit: Det verkar ocksĂ„ bli en evig jakt pĂ„ recensioner och poĂ€ng. Precis som livet i övrigt 😉

Redigerat av Bebopkeys
Postat

Kan man inte bara trĂ€ffas 20pers och spela sina lĂ„tar för varandra? MĂ„ste allt vara sĂ„ universiellt och opersonligt hela tiden. 😄

Postat

Vicke gÀng neggosnubbar ni e!

HÀr lÀser man en massa om hur bra det Àr med internet och att man kan fÄ sÄ bra spridning utan att "sÀlja" sig till stora bolag och nu kommer en sÄdan hÀr grej och ni sÄgar den jÀms med fotknölarna!

Jag tycker det verkar vara ett helt OK initiativ och lÀser man lite pÄ sidan sÄ stÄr det att man inte alls förbinder sig till BMG utan det Àr en av grundpelarna att man sjÀlv Àger sina verk och rÀtten till dem, sedan om man blir omtyckt och dom vill ha en Àr det frivilligt om man vill binda sig till BMG eller inte.

😄

Postat

Ja, jag diggar den. Bra demosajt. Stor variation av musik. Och sÄ ligger fokus pÄ lÄt/framförande istÀllet för mikrofonval och frekvensomrÄden.

...och sĂ„ har jag redan varit uppe som 3:a pĂ„ Topplistan och vĂ€nt. 😄

Postat (redigerat)
Ja, jag diggar den. Bra demosajt. Stor variation av musik. Och sÄ ligger fokus pÄ lÄt/framförande istÀllet för mikrofonval och frekvensomrÄden.

...och sĂ„ har jag redan varit uppe som 3:a pĂ„ Topplistan och vĂ€nt. 😛

Har aldrig hört din musik tidigare. SÄ jag lyssna pÄ "kom", en otrolig hÀrlig och mÀktig lÄt. Trodde du bara var kunnig pÄ det tekniska, men du har mer kÀnsla. Hur kan jag fÄ mitt att lÄta sÄ hÀr bra? Aldrig!

Redigerat av Zyan
Postat
Vicke gÀng neggosnubbar ni e!

HÀr lÀser man en massa om hur bra det Àr med internet och att man kan fÄ sÄ bra spridning utan att "sÀlja" sig till stora bolag och nu kommer en sÄdan hÀr grej och ni sÄgar den jÀms med fotknölarna!

Jag tycker det verkar vara ett helt OK initiativ och lÀser man lite pÄ sidan sÄ stÄr det att man inte alls förbinder sig till BMG utan det Àr en av grundpelarna att man sjÀlv Àger sina verk och rÀtten till dem, sedan om man blir omtyckt och dom vill ha en Àr det frivilligt om man vill binda sig till BMG eller inte.

😆

Det beror ju pÄ vad man Àr ute efter med sina dmo:s.

Om man vill att en massa andra amatörmusiker skall lyssna och kommentera sina alster och om man vill tala om för andra vad man tycker om deras musik Ă€r ju Allears bra, men om man vill komma i kontakt med skivbolag, förlag eller producenter sĂ„ tror jag att det finns bĂ€ttre sĂ€tt 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.