KillwithSkill Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 (redigerat) Waves Mercury Har du en plånbok med lite kulor över så kan man slå till på Waves Mercury. En Bundle med alla wavespluggar i ett. Med över 200 pluggar för priset av 7500 USD native. Eller om du kör TDM så blir kalaset ditt för 12500 USD. Inget att tveka över. Bara att slå till. 😛 http://www.waves.com/content.asp?id=2381 Redigerat 21 november 2006 av KillwithSkill
Martin Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 gör de inte det lite väl enkelt för crackarna nu? 😲
kirtaphus Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) gör de inte det lite väl enkelt för crackarna nu? 😲 Då måste dom köpa den först, har dom råd me de! Redigerat 22 november 2006 av kirtaphus
KillwithSkill Postat 22 november 2006 Trådstartare Postat 22 november 2006 Man undrar ju VEM som köper den bundeln? Waves må vara riktigt bra. Men minst hälften är ju skit av det dom gör. Många av kompressorerna och reverben är ju rena dyngan. Fast det skulle vara kul och verkligen sätta sig ner och testa allt i mercury. Det finns ju demo att ladda ner.
saverman Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 gör de inte det lite väl enkelt för crackarna nu? 🙁 Då måste dom köpa den först, har dom råd me de! Dom laddar antingen ner demon och crackar den eller får tag i en kopia. Dom har allt sina sätt. 😏
joachime Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 (redigerat) gör de inte det lite väl enkelt för crackarna nu? 😄 Knasigt tänk: Släpp för guds skull inte era pluggar, någon kan ju knäcka dom! 😄 🙂 Tycker det verkar smidigt att sälja en all-i-ett-bundle. Det ger bra imponansvärde för de större studios som har råd. Edit: För skojs skull kollade jag vad det kostar att köpa varenda plugg från Voxengo: Drygt 20 pluggar för $864 Därutöver finns drygt 10 gratispluggar att hämta. 🙂 Redigerat 23 november 2006 av joachime
L.C Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Sicket jävla pris... 🥰 Det märks att waves lever på att sälja till storstudios och artister med pengar som metallica och rolling stones.
Larsson Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 jag vart nyfiken på v-series..den hade jag missat att de släppt.. fast ssl-4000 är inte med i den här bundeln..och det är ju lite fattigt 😄
JonesH Postat 24 november 2006 Postat 24 november 2006 Det har väl blivit halverst omöjligt att cracka waves i och med att även demoperioden ligger som en licens på iLok nuförtiden istället för en grace-period på 14 dar.
IDF Postat 24 november 2006 Postat 24 november 2006 Det har väl blivit halverst omöjligt att cracka waves i och med att även demoperioden ligger som en licens på iLok nuförtiden istället för en grace-period på 14 dar. de finns ett program som emulerar iLok så datorn tror att man trycker in licensen i iLoken...
funky monk Postat 24 november 2006 Postat 24 november 2006 Jag var under intrycket att samtliga av Waves pluggar redan vara crackade. Vilka pluggar på mercury ær inte det?
JonesH Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 de finns ett program som emulerar iLok så datorn tror att man trycker in licensen i iLoken... Jasså, det visste jag inte. Kände bara till iLokReset och de där historierna för Mac; antar att det där är en PC-grej eller? (Hoppas inte det här räknas som för nära piratkopiering, jag tycker bara det är intressant att veta hur läget är. Säg till om man går för långt så lovar jag att vara snäll även i fortsättningen 😆 )
rainydays Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Har aldrig förstått mig på waves priser. Tar ju död på hela konceptet att "du får vad du betalar för". Men allt för många företag i den branchen verkar fortfarande tro att det är 1995. Voxengo som nämndes tidigare har mycket vettigare prissättning. Synd att de inte finns till Mac än bara.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.