Jump to content
Annons

PT vill inte (igen)


vagge

Recommended Posts

halloj allihopa (igen i PT forumet 😆)

nu har jag strul med protools igen.

har precis instalerat om datorn och det gÄr inte instalera PT.

fÄr felmedelande: *harkel*

Error Number: 0x80040707

Description: Dll function call crashed: ISRT._WaitOnDialog

Setup will now terminate.

Vad göra nu? har sökt pÄ digis hemsida efter svar pÄ denna frÄga utan resultat. har lite brottom denna gÄng eftersom jag ska börja spela in till en platta jag ska göra nÀsta helg. och jag vill hinna fÄ detta att funka ordentligt innan!

tack pÄ förhand

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
halloj allihopa (igen i PT forumet 😆)

nu har jag strul med protools igen.

har precis instalerat om datorn och det gÄr inte instalera PT.

fÄr felmedelande: *harkel*

Error Number: 0x80040707

Description: Dll function call crashed: ISRT._WaitOnDialog

Setup will now terminate.

Vad göra nu? har sökt pÄ digis hemsida efter svar pÄ denna frÄga utan resultat. har lite brottom denna gÄng eftersom jag ska börja spela in till en platta jag ska göra nÀsta helg. och jag vill hinna fÄ detta att funka ordentligt innan!

tack pÄ förhand

öö, flÄt men..

.. dator, operativ (mac pc), PT SW version, PT HW etc lĂ€r vi behöva veta för att kunna hjĂ€lpa.. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

just jÀvlar, det glömde jag, kör mbox 2 pÄ pc, XP sp2

ehm, nÄtt mer ja glömt?

försöker instalera 6.8.1

Redigerat av vagge
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

okej, har nu testat runt lite.

det verkar som om PT instalationsfilen Àr cp, för nÀr jag provar att instalera 7.0 sÄ fungerar det. och det handlar sjÀlvklart inte om att jag inte vill köra med 7.0 utan jag Àr galet kÀr i waves pluggarna och har inte den fetaste plÄnboken, sÄ kör crakat sÄ lÀnge tills jag har rÄd. och jag har bara hittat vertioner till 6.x serien.

sÄ min frÄga Àr nu, vart kan jag fÄ tag pÄ en annan instalationsfil till 6.x serien?

typ 6.9 eller nÄgot

tack pÄ förhand

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

okej, har nu testat runt lite.

det verkar som om PT instalationsfilen Àr cp, för nÀr jag provar att instalera 7.0 sÄ fungerar det. och det handlar sjÀlvklart inte om att jag inte vill köra med 7.0 utan jag Àr galet kÀr i waves pluggarna och har inte den fetaste plÄnboken, sÄ kör crakat sÄ lÀnge tills jag har rÄd. och jag har bara hittat vertioner till 6.x serien.

sÄ min frÄga Àr nu, vart kan jag fÄ tag pÄ en annan instalationsfil till 6.x serien?

typ 6.9 eller nÄgot

tack pÄ förhand

kolla lite hĂ€r.. 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Àr galet kÀr i waves pluggarna och har inte den fetaste plÄnboken, sÄ kör crakat sÄ lÀnge tills jag har rÄd. och jag har bara hittat vertioner till 6.x serien.

Är du lite go eller?

"Hej, jag har precis snott din bil. Hur funkar den?"

Redigerat av Snow Brigade
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...