Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hej! Pumpet sitter ju i allt utom just kicken, sÄ "rÀtt" sampling kommer nog inte göra mycket skillnad.

Postat
Hej! Pumpet sitter ju i allt utom just kicken, sÄ "rÀtt" sampling kommer nog inte göra mycket skillnad.

Tycker inte att du har rÀtt dÀr, men man lÀgger tyngden olika =). Visst ligger det mycket i en fet bas/lead men kicken kan ochsÄ göra underverk.

Helheten gör det ! đŸ˜Č

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

ekkÀ -

Vad menar du med "pumpig"?

Postat (redigerat)
ekkÀ -

Vad menar du med "pumpig"?

Danny Boy. Om du tÀnker dig en cykelpump, i början gÄr det sakta, sedan accelerar det. Under fÀrden ner dÀr det blir ganska statiskt. Men lÀngst ner sÄ pyser det sakta till - förutsatt att pumpen har gummidÀmpning.

SÄ hÀr:

(1 2 3 6 8 10 12 14 18 22 26 32 38 44 54 64 74 84 100) - sedan reverse.

Redigerat av chilone
EmasXP (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Att mixa en elektronisk och en aukustusk kick blir jĂ€kligt "pumpigt" dessutom 😳. Om jag tĂ€nker pĂ„ samma sak dom dig dvs

Redigerat av EmasXP
Postat

Tycker inte att du har rÀtt dÀr, men man lÀgger tyngden olika =). Visst ligger det mycket i en fet bas/lead men kicken kan ochsÄ göra underverk.

Helheten gör det ! 😆

Nu missförstod du mej nog. 😳 Pumpet ligger i att resten av arret Ă€r gjort för att pumpa. Kaggen i sig pumpar ju inte, den ska ju fĂ„ resten att pumpa! 🙂

Postat

Helheten gör det ! 😉

Nu missförstod du mej nog. 😉 Pumpet ligger i att resten av arret Ă€r gjort för att pumpa. Kaggen i sig pumpar ju inte, den ska ju fĂ„ resten att pumpa! 🙂

Haha, nusĂ„ kom det loss! 🙁

Postat

Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni 😎

Postat
Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni 😉

🙂😆

det var vÀl trevligt.. sen om man tycker det lÄter bra eller inte, gÄr ju att disskyutera..

😆😆

😉

Postat
Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni đŸ„°

😏😕

det var vÀl trevligt.. sen om man tycker det lÄter bra eller inte, gÄr ju att disskyutera..

đŸ˜±đŸ„°

đŸ„°

Jepp, det gör det verkligen 😄 fast Ă„ andra sidan sĂ„ Ă€r det tryck i den kicken som rĂ€cker till mycket :rolleyes:

• 3 veckor senare...
Postat

synd att sÄ mÄnga basshunter Àlskare söker sig till fl hjÀlp trÄdarna

inget negativt

men jag gillar inte honom bara =)

Postat
Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni 😉

Fast Ă€n att jag har bassunter nĂ„gra msn adresser bort sĂ„ hĂ„ller jag mig till det som jag redan har. 😉 .

Ta vara pÄ tipsen hÀr frÄn forumet istÀllet, sÄ mycket enklare =).

Postat
Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni đŸ˜Č

Fast Ă€n att jag har bassunter nĂ„gra msn adresser bort sĂ„ hĂ„ller jag mig till det som jag redan har. 😳 .

Coolt, jag har kramat Basshunter IRL och mÄtt dÄligt nÀr han försökte limma pÄ snutflickorna utanför krogen. Aka kaka, jag kan dö lyklig! *suck* :/

Postat
Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni 😄

Fast Ă€n att jag har bassunter nĂ„gra msn adresser bort sĂ„ hĂ„ller jag mig till det som jag redan har. 😳 .

Coolt, jag har kramat Basshunter IRL och mÄtt dÄligt nÀr han försökte limma pÄ snutflickorna utanför krogen. Aka kaka, jag kan dö lyklig! *suck* :/

đŸ˜Č

• 1 mĂ„nad senare...
Postat
Det Ă€r ganska enkelt att fĂ„ tag i kickar med bra tryck, bara genom att kolla med vĂ€nner som ocksĂ„ anvĂ€nder FL. Den jag anvĂ€nder oftast har jag fĂ„tt genom en vĂ€n som fick den av Basshunter, det ni 😳

Fast Ă€n att jag har bassunter nĂ„gra msn adresser bort sĂ„ hĂ„ller jag mig till det som jag redan har. đŸ˜± .

Haha 😄

Postat

SÄ var det jue det dÀr med att söka innan man postar!.

Gör din egna, det Àr bÄde mer lÀroriky o snyggare.

Som nÄgon innan skrev sÄ siter det ju int ei kicken, den fins mest dÀr för att piffaupp det lite lixom.

Men Nexus:

Fast Àn att jag har bassunter nÄgra msn adresser bort sÄ hÄller jag mig till det som jag redan har. ph34r.gif .

Nu ser man tydligt att du Ă€r i tonĂ„ren alltsĂ„ 🙂🙂😼

Postat
SÄ var det jue det dÀr med att söka innan man postar!.

Gör din egna, det Àr bÄde mer lÀroriky o snyggare.

Som nÄgon innan skrev sÄ siter det ju int ei kicken, den fins mest dÀr för att piffaupp det lite lixom.

Men Nexus:

Fast Àn att jag har bassunter nÄgra msn adresser bort sÄ hÄller jag mig till det som jag redan har. ph34r.gif .

Nu ser man tydligt att du Ă€r i tonĂ„ren alltsĂ„ 🙂🙂🙂

JassÄ? Hur dÄrÄ? =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.