Jump to content
Annons

macbook core 2 duo


borbas (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Han verkar inte bry sig så mycket. 🙂 Grejen var att skärmen på hans gamla powerbook började krångla häromdagen, och eftersom han ändå har vart på g med att köpa ny ett tag så gick han väl bara och tog första bästa - dvs han är en såndär som köper dator för att han behöver använda datorn. Obegripligt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Han verkar inte bry sig så mycket. 😱 Grejen var att skärmen på hans gamla powerbook började krångla häromdagen, och eftersom han ändå har vart på g med att köpa ny ett tag så gick han väl bara och tog första bästa - dvs han är en såndär som köper dator för att han behöver använda datorn. Obegripligt! 😄

Det låter ju helt sjukt.

Min iMac luktar fortfarande ny elektronik, ljummen plast och teknik. Det är det enda som spelar nån roll. Och att den är snygg och snabb som satan förstås 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja...Det här har jag väntat på ett tag. Nu gäller det bara att bestämma för sig om man vill gå på prestanda och köpa en IMac eller gå på mobilitet och köpa en MacBook...Hmmm....Det är nästan ett angenämt problem :rolleyes:

Både och tyckte jag lät som det bästa alternativet. Och så blev det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Doh! Jag behöver 12 795:- nu! 😕

köp den genom mig så får du (via studentrabatt från mecenat) 10% rabatt.. 😛

haha, erkänn att du tänker behålla den själv 😛

LÄTT!!!

😛😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är också jäkligt sugen på en MacBook C2D! 🙂

Men man bör väl ha minst 1 GB i RAM? Är inte så hemma på Mac eftersom jag bara kört PC hittills...

Jo ska man göra lite mer än surfa och skriva så är det värt att stoppa in 1GB. Mellanmodellen är faktiskt den mest prisvärda sen uppdateringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är också jäkligt sugen på en MacBook C2D! 🙂

Men man bör väl ha minst 1 GB i RAM? Är inte så hemma på Mac eftersom jag bara kört PC hittills...

Jo ska man göra lite mer än surfa och skriva så är det värt att stoppa in 1GB. Mellanmodellen är faktiskt den mest prisvärda sen uppdateringen.

men det roliga är att efter alla uppdateringa så säljes dom "gamla" modellerna billigt som tusan.. o dom e ju jävligt effektiva dom med.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...