Jump to content
Annons

Ofärdig improvisationslåt!


Recommended Posts

Tjenamos, jag och en min polare Joel har spelat in lite. Bara improvisation från hans del. Den är inte klar precis. I princip omixad förutom saxen som fått lite reverb. 😕

Ha i baktanke att vi är 15 år båda två. Jag står för gitarren. Basen slutar spela vid 2.40 någonting, men detta är bara en skiss. 😮

LÅTNAMN: The Joels improvisationslåt

ARTIST/GRUPP: Joel strömgren & Joel karlsson

GENRE: pop?

LÅTLÄNGD: 3.08

KOMPOSITÖR: Joel & Joel

PRODUCENT: Joel (jag)

EV. MEDVERKANDE: jag och joel

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: .mp3

STORLEK: 2.9 mb

STATUS: ofärdig, omixad.

HÖGERKLICKA På länken och klicka på spara mål som, döp den sen till vadsomhälst.mp3

MVH

joel_joel.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ja, det låter som om ni framöver kommer att kunna skapa många bra låtar eller åtminstone spela väldigt bra. Är imponerad över hur ni vid så unga år låter.

Vad har ni tänkt, är det tänkt att fortsätta vara en improvisation, bara en test eller skall det bli en mer genomarbetad komposition?

Tack så mycket. Nja det var väl mest som improvisation lite tidsfördriv eller något. Men man vet aldrig, det kanske kan bli något av denna med. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå.. Skön saximprovtion.. Helt ock.. Juste inspelat och så.. Meen.. Lite själslöst dock.. Mycket standardskalor å så.. Låter som om det är nån ungdomlig som spelar... (under 20 år).. Alltså nån med inte allt för mycket äkta "blues" i själen ännu 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå.. Skön saximprovtion.. Helt ock.. Juste inspelat och så.. Meen.. Lite själslöst dock.. Mycket standardskalor å så.. Låter som om det är nån ungdomlig som spelar... (under 20 år).. Alltså nån med inte allt för mycket äkta "blues" i själen ännu 😄

Hehe, Tack. Jodå, så är det nog. Men det är inte lätt att vara 15 bast 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...