Jump to content
Annons

Raderade filer i poolen


teddawid

Recommended Posts

Hej, raderade oanvända filer ur audiopoolen i SL3, även fysiskt på disk, men tyvärr var dessa filer på något sätt länkade till en annan låt i ett annat projekt och det var inte bra för alla trumspår försvann, så jag undrar om de går att få tillbaka? de syns ju tyvärr inte i papperskorgen.

//Ted

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

länkade till en annan låt? Har du importerat spåren till en annan låt?

Du kan inte få tillbaks dom så jag skulle rekomendera att göra som jag, en enskild mapp för varje låt så slipper man det där krånglet.

Jag har iof varit med om liknande grejjer och det är inte kul. Det bästa är att ha allt separat så vet man vad man har och inte har. Enklare att göra backups då också.

Jag lider med dig, lycka till iallafall hoppas det löser sig!

Jag vet att trummisar är jobbiga att ha å göra med, men prova ringa honom igen fredag kväll runt 22.00 så ska det nog gå att övertala honom! 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, raderade filer går att rädda. Så länge som man inte skrivit över dom.

Leta på ett bra program som kan göra "Undelete" (eller "Unerase" som det också kallas ibland). Men se till att installera det på en annan disk än den som de förlorade filerna låg på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske får prova ett "Undelete-program".

Spelade in trummor till en låt och sparade under ett namn, tog sen bort alla ljud i sequensern för att spela in en ny låt med samma inställningar och sparade i ett annat namn, antar att det är där som de blev sammanlänkande på något sätt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...