Jump to content
Annons

Linköping! IRL 17 nonvember!


Polder

Recommended Posts

Försöker nog vara på Hamlet vid 18.30 hugget i och med att jag bokade från då kommer till stan strax efter 18 tror jag det va men ni hittar väl nu?

jisses.. jag o viktor är itne där förrän 19snåret! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 244
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tja! Snart dags... Tar med mig en polare från bandet också! Han är trevlig som tusan 😉 Rör på er snart så ses vi där!!!

att tillägga min mus gick precis sönder... lite jobbigt att blädra här på forumet och svara på inlägget, innebär nog också att [TAB] knappen snart får mindre bra funktion... HEHE

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Tjaba grabs hemma i Sya efter en trevlig afton på la scchstaada 😛 Ok då en pils eller fem slank väl ner men det får man stå ut med 🙂 . Hade tur som en tokig fick transporten dit och hem fixad av dottern så ibland är det bra att vara gammgubbe 😎 det är inte klokt fan ungen har körkort helvete vad tiden går fort. Nåväl hon sa tjena oxå och tack för invitationerna men sambo sen länge 😉 kört folks 😄 .

Vill bara klargöra en sak mat e gott bara det går fort och inget trams 😄 den invigde får en aha 😄 . Kan oxå slå fast att Tuborg Classic är en underbar bärs helt enkelt hade två kvar tar en nu en av mammas sista god bless her, mammer e bra att ha kort sagt.

Bli nu riktigt jäkla avundsjuka folks det va sköj som fan och nu väntar vi på nästa i antingen Norrping eller hemma hos Florian dvs. hos vem som hinner först.

Riktigt jävla skitskoj grabbar tack för i kväll ska ni ha. Jari lovar bilder från sittningen så fort han hinner.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan fan!

Hemma jävlar igen...

Personaen på HAMLET hälsar glatt att en viss 25åring i sällskap med en viss 22åring (hrrrm, Polder o polare...) gärna får återkomma och förklara varför de bara betalade halva notan... ölen skulle oxå betalas...

jaja...

fan fan. jag är fan onykter. Gott läge gubbar! Mer sånt fan!

tjoflöjt

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt kul att ha lite ansikten att sätta på folk! Och nu vet ni att jag inte är någon speciellt pratig människa, sån är jag. 😄

Ni verkade för övrigt vara riktigt trevliga prickar hela bunten.

Förresten, 1 st. paraply upphittat och omhändertaget. Återfås mot beskrivning av den blanka mörkgröna nyansen.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skulle tippa på att paraflaxet e viktors..

vallhagen, du skickar gitarrgrejerna i veckan va+? 🙂 jag meckar så snar tj aghar tid!

göran, fan vilket gött skägg du hade odlat!!!

florian, jag ser fram emot ytterligare IRL-träffar, fasat dels hos mig och dels hos dig.. 😉 jobb i januari kanske?? 😛

viktor vi kör i veckan vi med tycker jag!!

jari, skön mekarsnubbe.. 😄 hoppas vi får höra ngt av dig!!

equality. såna som dig behövs mer av! "gamla" ( 😉 ) rävar inom yrket! 😛

polder, hoppas ni inte fick allt för mkt öl över er.. 😄

ngn glömd? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er!

Kom hem nyss oxå,trevligt var det och god mat (fast jag är hungrig nu igen,som IDF)

vi hörs och syns och maila eller ring när ni vill kolla mitt hak!!!

IRL partaj blir nog lämpligast på vårkanten då folk kan slagga över och vi kan grilla etc i godan ro tills solen går upp...

🙂

fan vi satte i oss burgrare på Burger King.. fy fan va ja e mätt nu!! galet. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt kul att ha lite ansikten att sätta på folk! Och nu vet ni att jag inte är någon speciellt pratig människa, sån är jag. 😉

Ni verkade för övrigt vara riktigt trevliga prickar hela bunten.

Förresten, 1 st. paraply upphittat och omhändertaget. Återfås mot beskrivning av den blanka mörkgröna nyansen.

Hej,det är nog mitt paraply, gick ju iväg utan det...har kollat i bilen och det fanns inte där heller och vi satt ju bredvid varandra så...vi får höras-jag åker upp till stan någon gång per vecka,nästa gång på Måndag tror jag...

ha det gött!!!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjussade ni inte Polder och polare på ölen när han skulle fylla år? 😉

Grattis Polder 😉

De bjöd den röda gallonsoffan på en öl. En blå trasa fick också ta del av kalaset, samt ett par pappersdukar. 😉

Haha 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjussade ni inte Polder och polare på ölen när han skulle fylla år? 😄

Grattis Polder 😉

De bjöd den röda gallonsoffan på en öl. En blå trasa fick också ta del av kalaset, samt ett par pappersdukar. 😉

En mockajacka smakade oxå på ölen. Kemtvätt sa Polder 😉

Klart vi hostade upp för ölen 😮 Springnotor och 25åringar skall premieras!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare allihopa!!!

Tack för gratulationerna!!! Och tack för en riktigt trevlig (för)kväll!!

Jacka: Det löser sig, kemtvätt är bra vetdu...

Pengar: Vi skulle betala och vi sa en pommestallrik och en stark, tjugospänn? - nej jag måste nog ta 25 sa hon... Då får dom faktiskt skylla sig själva... HAHA Vi har ju inte förbrukit den där sista ölen egentligen... den finns ju kvar på sätt och vis!! hihi...

FEST: Vårkanten, tänker direkt på grill och inspelningsplojkväll!!! Jag är på!!! Lovar att betala för mig ... är ju en hederlig medborgare... *ahum*

Nu kommer gäster hit... hela tjocka släkten... vågar man säga *bläh* nej man kanske får fina presenter... HAHA

Sköt om er och hörs! Bengan, lägg gärna till mig i din msn... få se hur snabbt du skrivet... HAHA

Ha det nu är det tårta!!! WHIIIIEEE

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden känns mysig. Hemtam på nåt sätt. Jag brukar smygläsa den fast det är ett antal mil till Linköping. Fast Steflund trodde att Lindome var ett hemligt alias för Linköping. 😄

Ni såg ut att ha kul i alla fall. Nä... tillbaka till golvläggningen 😎 (Sneda djävla golv....)

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha!

Vill tillägga eller hur det nu stavas att:

Vi bara betalade 125 spänn för 2 stark 1 utspilld lätt öl en pomme tallrik med 2 "bea"....utan springnota, han sa att det räckte med 125 spänn!

hörs!

/bäck

Tjena Bäck 😄

Märkligt, nu roterar tre olika historier om hur mycket ni egentligen betalade 😎

Att servitrisens inte stämmer överens med din må väl vara hänt, men du kunde väl snackat ihop dig med Polder iaf 😄

***

För bövelen välkommen till forumet med!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...