Jump to content
Annons

Linköping! IRL 17 nonvember!


Polder

Recommended Posts

Hej Alla glada!

På fredag är det dags!!

Hamlet kl 19.00 i Linköping.

Följande personer har anmälts sig:

Viktordenstore

Florian le sage

IDF

Vallhagen

Burnin sven

Polder

Equality

Jari

Fidden

Följande personer tycker jag ska anmäla sig 😄

Jari?

Pazo ?

Osiris?

YEAH!

Redigerat av Polder
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 244
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag kanske kan jag också, fast det är långt fram i almanackan.

boka in det då!!

jag bör ha mixat o mastrat plattan som jag börjar spela in imrgn då.. om ngn gillar fetgrind, så hojta till så kränger jag!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
vart ligger hamlet?

Hittar till Ikea och F13... 😲

Hmm nu är man ute på tur var fan ligger F13 😉 är inte det i Hässleholm 😉 . tror jag var där som flygpojk en gång för 6 tusen år sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

😉

mitt i stan.. häng på gänget från stationen (jag o viktordenstore, kanske fler.. 😉 )

Får du verkligen med dig Viktor?... Han är ju så liiten.. du kanske kan gömma honom i ryggsäcken eller nåt då? 😄

Nu vet jag inte vad Hamlet är för ställe... men jag gissar att dom kränger bira och har en åldersgräns som inte tillåter små småbarn som Viktor 😲

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

vart ligger hamlet?

Hittar till Ikea och F13... :rolleyes:

Hmm nu är man ute på tur var fan ligger F13 😄 är inte det i Hässleholm 😄 . tror jag var där som flygpojk en gång för 6 tusen år sen.

F13 fanns förr i Norrköping, Linköping och gottland.

Fråga inte varför alla hette F13.

Link to comment
Dela på andra sajter

lite LOST över det hela,hmmm,jag minns dock inget F13 på Gotland,gjorde min vpl där 1984-85 ju...A7---KA3---P18 och LV3 men inte fan F13...

Har sjäv varit stationerad i norrköping o linköping men ej gotland.

Har funnits nåt som hette F13G som blev F13 eller nåt sånt...

kolla länken om du är intreserad.

http://www.f17.mil.se/article.php?id=12611

Link to comment
Dela på andra sajter

där ser man,mycket man inte vet alltså...kom i håg en flygresa hem från ön, med Hercules, det var häftigt,alla fick hörselkåpor och sitta fastspända i lastutrymmet...

alla somnade efter typ 10 min. pga det dova och sövande brummet därinne,piloterna var coola med snygga uniformer och gula scarf´s...

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

F1 ska det va ligger eller (kanske låg kasst informerad i dessa dagar) gurkstan fan det var länge sen man bodde där 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Som gammal anställd på en av sveriges största communitys, så förstår jag inte varför ni pratar om denna 13-åriga flicka... 😛

/P27

ahhhh.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

tydligen fungerar det inte att bevaka denna tråd o få mail om det... har ju missat hela juu... Det blir bra den 17:e om alla tar med sig en egen skiva så kan man nästa ha homeparty försäljning fast på krogen... Krogpartyförsäljning eller vad blir d et?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag kom precis hem från mitt livs första utekväll i linköping. Eller ja, alltså den första som inte var tillsammans med en massa studenter överallt. Som en riktig Linköpingsbo! Det var lite coolt, och trevligt att inte snubbla på fulla pojkar i kapsylprydd overall hela tiden. (gissa låten!)

Tokdiggade stället vi var på, trevlig stämning.

Iallafall, när vi gick därifrån så kom jag på att jag inte visste vart Hamlet låg någonstans, och undrade om någon i sällskapet visste om det var ett trevligt ställe, eftersom jag ju tänkte hänga på nästa gång det blir östgöta IRL och den ska vara där.

Svaret blev först en fnysning. Följt av "du var precis där".

Vilken järnkoll man har. När jag blir stor ska jag bli senil.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...