Jump to content
Annons

Bra inspelnings program?


tony montana

Recommended Posts

Annons
det beror ju lite på , om du har mac eller pc... Va har du för utrustning?

jag har spelat in i fl än så länge

Det känns som om det är windows som vi har att göra med här 😮

För övrigt var det fascinerande att läsa tony montanas inlägg. Det är nästan som att betrakta ett främmande språk 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Cubase, Logic, ProTools, Sonar, Ableton Live, Reason är några exempel.  😮

Hur menar du när du säger Reason? 😮

Tja, jag menar att det är ett av de program som man kan använda sig av för att skapa/spela in musik i, enkelt som så. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjaa.. Du använder ju FL och det är ju i dag ett utmärkt alternativ även för inspelning av externa ljud. Fast är du ute efter ett enkelt och snabbjobbat program att spela in och mixa med så kan du ju titta på t.ex Tracktion 2... Testa med en demo först.. De VST effekter du använt i FL funkar i Tracktion också.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt var det fascinerande att läsa tony montanas inlägg. Det är nästan som att betrakta ett främmande språk 😎

d e ju "äkta" internet språk 😆

men ja har tänkt å spela in sång och i fl studio 6 så funkar det inte. JAG FÅR DET INTE ATT FUNGERA så därför måste jag ha 5:an installerat baara för attt spela in 🙂 är det nån som kan förklara hhur man spelar in i fl 6 då så slippeer jag ju fixa ett annat prog 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

men ja har tänkt å spela in sång och i fl studio 6 så funkar det inte. JAG FÅR DET INTE ATT FUNGERA så därför måste jag ha 5:an installerat baara för attt spela in  är det nån som kan förklara hhur man spelar in i fl 6 då så slippeer jag ju fixa ett annat prog

FL Studios egna forum

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...