Jump to content
Annons

Vad gör ni med alla era gamla LP-skivor?


Nad

Recommended Posts

Annons
  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det är tyvärr inte min, men jag gör precis likadana hemma. Som sagt, det är sjukt uppskattat att ge bort 😉

Jodu, fick en av brorsan.

Jag hade länge letat George Harrison "Cloud Nine" på vinyl, hade precis fått tag på den när jag öppnar denna julklapp en ihopsmält "Cloud Nine" till chipsskål, hehe! Gjorde faktiskt lite on att se, hehe!

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

644689111_3d5b7f7d69.jpg

Alltså fan... det där ser ju ut som en "Casablanca"-skiva!? I så fall tror jag att du har förlorat några poäng hos KISS-nördar som aROCKER och slejnard.

Har förresten själv ett gäng "gamla backar längst in" med en drös LP-skivor... mest hårdrock från good old 80s. Åsså samtliga KISS-plattor förstås, i alla fall fram till och med Crazy Nights [1987]. Sedan blev det (KD) Kåmpakt disk som tog över.

Det roliga dock, är att jag i julklapp (2008) fick en USB-skivspelare... Så några halvlulliga nostalgitrippar har man väl unnat sig — skivor med t.ex. Wizex, Vikingarna etc... HA! Den var ni jävlar inte beredda på! Sant dock!

Link to comment
Dela på andra sajter

några halvlulliga nostalgitrippar har man väl unnat sig — skivor med t.ex. Wizex, Vikingarna etc... HA! Den var ni jävlar inte beredda på! Sant dock!

Fy satan vad du tappade cred där ... :rolleyes:

EDIT: OCH fick, för att du erkände

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...