Jump to content
Annons

fråga om webbhotellet "b-one"


mange_andersson

Recommended Posts

Annons
TJENA, TÄNKTE SKAFFA MIG EN HEMSIDA, OCH FUNDERAR PÅ ATT KÖRA B-ONE SOM WEBBHOTELL (WWW.ONE.COM)

men det är ju så billigt så att jag blir misstänksam.. finns det någon som kör det och har några erfarenheter?

tacksam för svar!

Ett tips är att söka på forumet. Skrevs nyss om det och det va inte direkt positiva saker som skrevs då 😆

EDIT: länken till den tråden

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

TJENA, TÄNKTE SKAFFA MIG EN HEMSIDA, OCH FUNDERAR PÅ ATT KÖRA B-ONE SOM WEBBHOTELL (WWW.ONE.COM)

men det är ju så billigt så att jag blir misstänksam.. finns det någon som kör det och har några erfarenheter?

tacksam för svar!

Ett tips är att söka på forumet. Skrevs nyss om det och det va inte direkt positiva saker som skrevs då 😆

EDIT: länken till den tråden

Och det har skrivits om B-One inte bara en gång, utan tusentals gånger, och oftast är det riktigt hård kritik de får. B-One har raderat hemsidor utan förvarning, för att de har mp3:s på sina sidor, om jag förstått det hela rätt. Inte ett så bra val för musiker med andra ord. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Generellt kan man väl säga att om webhotellet är billigt, så är det förmodligen inte bra. Dock är B-one (numera One) bland de större så de får mer kritik, gissar jag. Men det är lite lotteri. Vissa har inga problem, andra har massa trots att de använder tjänsten på motsvarande sätt. Vill du inte spela på lotto så får du helt enkelt betala lite mer, tror jag. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...